Gjest Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Hei! Vet du at jeg synes det er så trist og rart at nicco bare forsvant..... jeg er liksom litt bekymra jeg, mendet er jo ikke bare å ringe heller da.... Kan ikke vi ihvertfall si farvel til hverandre hvis man ikke vil være her mere? Går det bra med deg da? Du hadde en nedtur, og nå har jeg en. Men vi får prøve å kjempe oss opp i dagslyset igjen! Jeg har fått så dårlig selvbilde i det siste jeg. Føler meg stygg og gammel og ufruktabar og ubrukelig og.......kunne lekse opp her. Jeg vil være 25 igjen jeg, å da vil jeg få mer enn 3 barn. Slitsomt med sånn ustabil psyke, skulle nesten blitt lagt inn en stund! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4902584-ia69/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 Hei horatio lille venn =) Var akkurat en tur innom her nå, og ble så glad når jeg så at du ville meg noe =)) Det som er så rart er at jeg også tenkte en del på nicco i dag... lurer på hvor det har blitt av henne, om hun har mistet piffen eller... Tenkte å se når hun har ikm... men har ikke fått gjort det enda. Tenkte at hun kanskje "stakk innom" da for å informere om ståa...? Vi får se... Nei, jeg greier ikke å bare forsvinne herfra sånn uten videre! Er blitt så kjempeglad i dere her inne, at jeg hadde sikkert nok stukket innom her selv om jeg bestemte meg for å slutte å prøve mer. For det har jeg nok tenkt en del på i det siste.., men jeg er helt ubestemmelig for tiden. Jeg tror at det har en sammenheng det at en føler seg gammel og det at en kanskje ikke får flere barn. For det er vel også litt det en får bekreftet overfor seg selv om en FÅR barn... at en fortsatt ikke er så gammel. Og en liten unge er jo med på å holde en ung... Du fikk vel TR her om dagen... Er det den som har dratt deg ned horatio..? For selv om en tror at en ikke tar det så tungt, så gjør en kanskje det mer enn en selv tror. En prøver å "lure" seg selv med at dette ikke gjør så mye, kanskje i håp om å slippe skuffelsen..? Du er en flott kvinne i en alder av 46 år som har mye å gi! Du er i bedre form enn mange som er halvparten så gamle, og du har ett stort hjerte for andre. Hva mer kan et lite barn ønske seg!!! Jeg sto selv i dag, når jeg var på fotballkamp med sønnen min, og såg på en nydelig jente på rundt 20 år, og tenkt "så flott var jeg også en gang.." HALLO!!! Slikt gjør en i alle fall IKKE i bedre humør! Nei, vi må prøve å være flinke til å si positive ting om oss selv. Da er det kanskje håp for at selvbildet skal overleve =) Stor god klem til deg fra meg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4902584-ia69/#findComment-4902950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #3 Del Skrevet 28. april 2006 Hei ia69! Det er så godt å høre sånne ord, du er jammen klok! Og jeg er helt enig med deg også, det er bare sånne svarte skyer....Tror nok at jeg blir skuffa når tante kommer, kanskje ikke så mye som før. Men jeg forbreder meg vel egentlig på en fremtid uten småbarn. Tror kanskje grunnen til at jeg blir så forbanna og frustrert er (som jeg har nevnt før) at jeg har villet ha en til i årevis, og når han liksom endelig var klar, ja da er det for sent for meg. Det synes jeg er helt forjævlig. Tror derfor mye av frustrasjonen går utover ham, for jeg synes liksom det er hans skyld. Noen ganger tror jeg det kan ødelegge forholdet vårt rett og slett. Ja jeg er nok ganske slem mot meg selv iblant. Tror vel man blir sånn når man ikke er helt på topp. Jeg får veldig dårlig samvittighet for at jeg tenker sånn, for jeg har selvsagt mye å være glad for og glad i. Men man higer jo alltid etter noe bedre, noe mere, noe uoppnåelig. Det ligger vel på en måte den menneskelige natur! Nå skal jeg legge meg, nydusja og fin. Alene! Nattaklem til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4902584-ia69/#findComment-4904391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #4 Del Skrevet 29. april 2006 DA skjønner jeg hvorfor du har denne frustrasjonen på din mann!!! Det er som regel en god forklaring bak, og det er nok som du skriver; att han har villet vente.. Håper du greier å legge dette bak deg, slik at det ikke får ødelegge forholdet deres, for det er det vel ikke verdt!? Men du får ikke gi opp enda horatio!! Du har jo mensen enda, ergo er du IKKE komt i overgangsalderen! Det tar nok bare leeeeengre tid, og det er jo frustrerede i seg selv! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4902584-ia69/#findComment-4906556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå