Gå til innhold

Har ikke følt meg gravid i det siste og tok nettopp en test.........


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

hadde jo ikke en skikkelig graviditetstest, men masse EL tester som jeg ikke har fått utslag på tidligere...Men noe måtte jeg bruke...

Er så utrolig nervøs for UL på torsdag neste uke !!!

I det siste så føler jeg lite symptomer...enn det jeg gjorde for 2 uker siden...

Hehehe......testen slo ut med en gang med to sterke streker og teststreken var faktisk en anelse mørkere enn kontrollstreken !!

Phew....letta der ja !

og endelig fikk jeg til testen :o) Lurte på om jeg ikke hadde IQ å ta testen eller om alle var ødelagte.....

Men...spørsmålet er hvor lenge HCG nivået sitter i kroppen HVIS det skulle skje noe galt....

 

Men jeg har ihvertfall fått en dille !!!!

Jeg har fått dilla på appelsiner !! Synes nå det er knallgodt :o)

Og har litt for sterk trang til å smelte ost på ting...jeg som har melkeintoleranse og til vanlig ikke synes smelta ost er noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, fikk en gutt for 3 måneder siden, med er her å snoke, kan bare si at jeg spydde å kasta opp fra dag 1, mens andre har ingen eller få symptoner, alt er sikkert i orden, gled deg, det er et mirakel ,men veldig slitsomt, men det blir bare bedre å bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bra må du skjønne:0)Din tur og bli hoppende glad på ul, det er jeg sikker på:0)

Vær glad du ikke er super kvalm,nyt hver dag du er frisk og rask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke la deg stresse,alt er sikkert helt fint!

(jeg gikk selv og var supernervøs før UL, fordi jeg nesten ikke har tegn - men alt var helt fint og hjertet slo der inne)

Du spurte om hvor lenge hcG sitter i kroppen etter en abort, det vet jeg -for jeg har dessverre hatt en MA selv - det blir i kroppen i flere uker etterpå, så en positiv graviditetstest er dessverre ikke noen indikator på at alt er vel.

(Hadde det enda vært så enkelt, så skulle jeg fortsatt å teste hver uke hele 1.trim ;-))

Men jeg synes du skal være positiv og tro at alt er godt inntil det motsatte er bevist - husk statistikken er på vår side, det går oftere bra enn ikke !!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♡ ¯`°•.¸Hebbie¸.•°´¯ ♡

 

Måtte le da jeg leste det om trangen med å smelte ost på ting. Hi hi... Da er vi to. Mange rare lyster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg nivået i blodet og urinene kan sitte i lenge,så det er ingen garanti for det.Alikevell er det jo ikke sikkert at det er noe galt.Føler du at det er noe galt,kan du jo kontakte lege og be om å få målt hcg nivået.Håper alt er bra jeg.Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...