duppi79 Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 er det noen som vet om det er skadelig å farge håret når man er gravid? er 8 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 det er IKKE farlig!! (jeg er frisør ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 28. april 2006 #3 Del Skrevet 28. april 2006 Flott å vite!! Det har eg nemlig lurt på! Svigerinna mi (e ikkje frisør) sa eg ikkje burde gjør det, så eg tenkte at då får det grå håret virkelig blomstre i månedsvis!! Eg en av de heldige som oppdaga de første grå tiiiiidlig..men uansett - kjekt å vite - no e dei som skal betille time hos frisøren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 28. april 2006 #4 Del Skrevet 28. april 2006 Er det ikke farlig? Fikk beskjed av frisøren min om at det ikke var noe bra i det heletatt pga stoffer som trekker seg inn og kommer i blodet...????? Det hadde jo vært flott om jeg kunne ha farget litt etterhvert som etterveksten kommer da men... :o/ Helt sikker? Ikke noe farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2006 #5 Del Skrevet 29. april 2006 Det er ikke farlig,men det kan være at resultate ikke blir så bra som ellers,men jeg kjenner mange som har gjort det og er like fornøyde,så jeg tror ikke at jeg hadde tenkt på det.Skal selv farge håret til 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #6 Del Skrevet 29. april 2006 jeg har bestilt time til striping av håret før 17 mai. bør jeg informere frisøren om at jeg er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 29. april 2006 #7 Del Skrevet 29. april 2006 det er ikke farlig nei...og fargen inn i blodet?? da lurer jeg på hvilken farger de bruker...da hadde det jo aldri vært bra å farge håret... Farg håret og kos dere...skal mye til for at graviditet kan påvirke fargeresultatet også..det er helst sterke medisiner som gjør sånt.. Så farg i vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå