Gå til innhold

Kommer tassende inn hit igjen jeg.... (litt langt klageinnlegg)

Anbefalte innlegg

Har vært borte ca en mnd nå, å hadde egentliog ikke tenkt å komme hit noe mere, men........

Masse positive tester, ømme bryster, stikking i magen og så starta jeg å blø..

Var på ultralyd på tirsdag. Spiren var borte, men det var noe der inne. Hmm, det kunne være et nytt svangerskap eller noe leftovers fra siste :-)

Det værste er at jeg ikke ble lei meg heller denne gangen, er bare DRITTLEI alt. Dette er 4 SA på et år, så nå får det faan meg være nok!

Skal tilbake på ultralyd på torsdag, da ser vi vel om det er leftovers eller en ny spire. Er det tomt skal de starte utredning. Det synes jeg er på høy tid nå. Blir jo helt GAL av dette.

Det er vel bare og starte den nye uken med nytt godt mot!!

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner at du føler for å øse ut litt frustrasjon. Er lov det! Har ikke vært i din situasjon, men kan tenke meg at det er ei berg og dal-bane av følelser. Krysser fingrene for deg jeg :)

Huff, det var trist å høre at du har mista, får virkelig håpe der er en spire der inne... Og hvis ikke er det bra du får startet utredning. Er selv igang med utredning, mister spirene jeg også, ikke 4 ganger da, men tre. Hold oss oppdatert om hva som skjer da!

Stooor klem fra meg til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...