Gå til innhold

Jeg mistenker at jenta mi har melkeallergi

Anbefalte innlegg

Eller å ha lest en del her inne av folk som beskriver hvordan deres babyer med melkeallergi har reagert begynner jeg å lure om jenta mi har det. Har visst siden hun var nyfødt at hun ikke tåler kumelk, men trodde ikke det var så ille at hun hadde selve melkeallergi.

Trodde hun bare ikke tålte selve kumelka å fikk vondt i magen av det.

Merka de ved at hun hadde masse vondt i magen vis jeg hadde drukket kumelk(spist frokostblanding med melk eller drukket sjokolademelk)

I tillegg reagerte hun med magevondt etter hun hadde vært hos pappaen sin å fått mme med kumelk.

Så da kutta jeg ut å drikke melk å hun fikk heller mme uten kumelk når hun har vært borte fra meg. Etter dette ble hun mye bedre.

Men nor henger fortsatt igjen merker jeg. Virker som det alltid er noe som plager henne.Jeg spiser melkeprodukter som vanlig(ost,sjokolade osv...) i tillegg har hun fått mye rødt utslett på kroppen..leste at dette kan komme av melkeallergi...

Er det mulighet for å ta henne med til legen å få sjekket dette raskt opp...istedenfor at jeg skal kutte ut alt med melk i et par uker for å skjekke om det er det hun reagerer på?

For det er vel legen man skal gå til med dette å ikke helsestasjonen?

Noen som vet?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...