Gå til innhold

hvordan er sexlivet da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke si at det blir så veldig mye humping fra min side nei, men det har vel like mye med at det er tre uker til termin å gjøre.. Eller så kan jeg ikke si at sexlivet har forandra seg selv om jeg har lagt på meg... Følte meg jo mer sexy før, mens jeg føler at mannen syns jeg er deiligere nå...Sier han aldri kunne gått tilbake til ei tynn dame etter å ha vært med meg. Føler vel at jeg tåler litt røffere behandling=)

Humper og går her også, men det er vel fordi det bare er et par dager siden vi fant ut av graviditeten og vi har brukt hver unnskyldning vi kan finne til å 'ha oss' (vi prøvde jo å bli gravide!)

Jeg er mye mer usikker på min egen kropp etter å ha lagt på meg 20 med førstemann. Og er ganske redd for å legge på meg endel i dette svangerskapet også.

Men mannen min kan ikke få nok av meg, søte gutten :)

ikke eksisterende.... desværre....

min forlovede er verdens dejligste og mest forstående mand, som ikke lægger pres på mig. vi venter nr. 3 (den ældste blir 3 til juni- termin til august) så jeg har nærmest været konstant gravid de sidste 4 år.... men det at han ikke lægger op til noget, er jo ikke kun godt. det gir mig endnu dårligere selvtillid og når jeg ikke har haft sex på en stund, så begynder man jo på at lære at leve uden, så min trang og lyst er nærmest væk.....derfor kunne det være lidt lettere hvis han prøvede sig, men han er så forsigtig af sig..det er faktisk til at blive gal af!!!!

men egentlig har jeg jo ikke noget at klage over....jeg har ikke lyst, og han maser ikke om det...men alligevel synes jeg lidt synd på ham, han har jo et behov....men på en måde føler jeg mig ikke tiltrukket af ham..andre som har oplevet det samme?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...