Gå til innhold

Er det faktisk mulig?!???

Anbefalte innlegg

Jeg har siden vi begynte å prøve nesten ikke greid å tenke på noe annet enn babyer osv. og har til en hver tid hatt kontroll over når sist mensen var osv. Men, denne vil dere ikke tro, jeg husker for alt i denne verden ikke når jeg fikk TR sist... Det er drit frustrerende og noe av det merkeligste jeg har vært borti. Jeg har bare vært så stressa på jobben og da jeg fikk TR sist tenkte jeg "må huske å skrive det opp i A-planen min", samtidig som jeg utsatte det og tenkte "man glemmer da aldri når man hadde mens sist". Så nå må jeg bare le av meg selv, og samtidig si til alle disse "herlige" menneskene der ute som sier at jeg kommer til å bli gravid straks jeg slutter å tenke så mye på det at nå får vi se da...om DET hjelper!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4900609-er-det-faktisk-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tihi... Hvordan har du klart å glemme det da?? Da blir det bare spennende å se om den dukker opp en eller annen gang og går det over tre uker eller no så er det bare å teste?

Husker du det virkelig ikke i det hele tatt? Hvor var du? hva så du på tv rundt den tiden? Hva hadde du på deg? el.l?

Men, men kanskje det var det som skal til for at spiren skal sitte? Hvem vet?

Jeg er altså så forundret over min særdeles svake hukommelse. Jeg er nesten sikker på at det var rundt begynnelsen av april. OG jeg kan ikke huske om jeg hadde TR før eller etter påska! Helt bissar, merkelig og litt skummel følelse! Det har vært veldig mye som har skjedd i det siste på jobben, fikk plutselig en bøtt-lass med oppgaver og prosjekter og ting som hastet så jeg har nesten ikke hatt fri i April! Det er sjukt! Jeg tuller virkelig ikke... Husker at Malathiel her inne fikk TR 1 uke før meg... Er hun på nett i dag?

Annonse

He he he, ja føler allerede at jeg burde få et VIP kort eller i det minste et påskekort så mye de har tjent på meg! :) Tro meg...kommer nå til å tisse på pinne frem til TR he he. Jeg gidder ikke QR lenger. Skjønner de ikke. Eller så kan det være det at jeg ikke assosierer de med noe positivt.. Godt mulig... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...