mamma06og 10 Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 2 november kommer babyen vår til verden mange meine kansje at eg e ei unge mor siden eg bare e 18 år, men eg bor i sammen me barnefaren som også gleder seg masse... Ser rundt at det står så veldigt masse negativt om unge mødre . Har alrede kjøpt en haug med barnekler... tror selv at eg får en liten prins men det vil tiden vise Syns dokke at 18 e for ungt ? samboaren min e 27 Me har en haug me familie som stiller opp og som gleder seg masse. Babyen får faktisk 4 besteforeldre, 10 oldeforeldre (der mange endå er i jobb) og to tipp oldemødre :D... hehe. Dette blir kjekt. [email protected]... Hadde vert kjekt dersom någen på min aldre +- hadde tatt kontakt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4900420-er-s%C3%A5-glad-d/
Lapez Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 mange synes det er for ungt, men det varierer veldig fra person til person, folk er forskjellige å jeg kjenner mange 18 åringer som ikke er klare til et slikt ansvar enda!!! Jeg derimot, prøver å bli gravid, jeg å min kjæreste og samboer har sluttet med prevensjon, fordi vi har funnet ut at vi er klare for det, har økonomi til det, å i tillegg har en haug familie medlemmer som støtter oss å håper:) Min mor var 17, da hun fikk meg, å min svigermor var 19, alle i slekta våres har væert forholdsvis tidlig ute, å de sier at ingenting er bedre enn det:) Jeg vil ha barn tidlig også fordi jeg vil bli en slik mamma som det min mor er for meg, vi er mere bestevenninner som snakker om alt! pga at hun fikk emg ung, å fortsatt er ung,sprek å fresh<3 Prøvde dere å bli gravide eller skjedde det bare?? Klem Christina 18 år:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4900420-er-s%C3%A5-glad-d/#findComment-4901854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå