Gjest Skrevet 29. april 2006 #26 Skrevet 29. april 2006 Har ei kombivogn til minsten,samt ei trille vi kjøpte til storebroren før lillebror ble født. Men den arver jo lillebror da. Har ei billig vogn(600kr) stående i barnehagen + ei søskenvogn. Det ble vist 4 vogner det, men kvitter oss nok med søskenvogna snart.
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. april 2006 #27 Skrevet 29. april 2006 ja hva er vitsen med så mange? hmm... har bare en vi, en brukt troll duovogn. synes den holder i massevis, men etterhvert er det sikkert kjekt med ei paraplytrille eller sportstrille... den er ikke helt feilfri den vi har, men sikkerhetsmessig holder den mål, og fin er den også. skal kjøpe ny til nestemann, men det blir flere år til:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 29. april 2006 #28 Skrevet 29. april 2006 Har ei vogn vi. Simo kombivogn. Trodde ikke det var vanlig å ha så mange vogner. Guttn vår er bare 3 mnd. da..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #29 Skrevet 29. april 2006 har 2 simo kombivogn quinny freestyle men skal kjøpe ei vogn til nå neste uke, en litt lettere vogn
skimre Skrevet 29. april 2006 #30 Skrevet 29. april 2006 vi har ogaå bare en... brio kombi, veldig fornøyd! kjøpte den brukt av et vennepar, og det er jeg glad for, for man ser visst ikke alle behovene før bebisen kommer:) og nå kan jeg heller kjøpe neste vogn ny, for nå er det lettere å vite hva jeg vil ha. det er første vårt barnet da:)
Blue Lady Skrevet 29. april 2006 #31 Skrevet 29. april 2006 *En Traxx Jaguar 3 som brukes daglig *En Brio Zenit kjøpt brukt, til å ha i barnehagen og på de værste snøværsdager når 3 hjulingen fungerer dårlig *Quinny Freestyle Comfort, fordi jeg har lyst på den!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. mai 2006 #32 Skrevet 4. mai 2006 Har: Teutonia y2k (brukes som sovevogn i bhg.), Quinny Zapp, Også venter vi på en Quinny freestyle 3XL comfort. (kommer nok til uka).
Ella i farta Skrevet 4. mai 2006 #33 Skrevet 4. mai 2006 3. Chicco paraplytrille som venter på å bli sendt til en som har kjøpt den (skal ha en enklere utgave) En simo bagvogn En quinny freestyle 3xl comfort.
Gjest Skrevet 4. mai 2006 #34 Skrevet 4. mai 2006 Solgte nettopp Brio duovogna vår, og bruker nå Quinny freestyle 3xl comfort'en vi kjøpte i mars. Vi har også en quinny-trille i bilen til å sette bilstolen på. Og har kjøpt en simo duo eller kombivogn (husker ikke he,he) til 300,- bare for å ha som sovevogn i hagen, men den har jeg ikke henta enda da. Vi skal snart kjøpe en eller annen trille, siden vi skal til Hellas i sommer, og siden vi skal bytte bilsete til neste klasse, må vi også ha en shoppingtrille i bilen, og selge den vi har nå. Det blir noen vogner etterhvert, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå