Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Jeg har 3.. og vurderer å kjøpe en til.. Jeg har ei *Simo kombi *Maclaren Techno *Paraplytrille Vurderer å kjøpe ei brukt sovevogn til å ha på terassen Er det tullete av meg? Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Skjønner deg godt jeg. Vi har Emmaljunga kombivogn Quinny Comfort 3xl (står på balkongen foreløpig) Chicco trille som ligger i bilen og som vi får bilsetet oppi. Har nok for en lang stund nå ja
MintCondition Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Øh, en? Har bare ett barn, og kan ikke trille henne i flere vogner på samme tid
Gjest Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Har to vogner... Ei som skal kastes for den er så innmari gammel, hjulene knirker, er rett og slett ikke noe fin å se på... Den andre vi har er en babytrend joggevogn. Vi har ikke planer om å kjøpe flere... Ikke med mindre at småen får barnehageplass og trenger ei vogn å sove i der...
Fru_Pigalopp Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Har ei simo bagvogn som han snart ikke kan bruke mer, ei stokke explory og skal kjøpe en quinny 3xl comfort....så blir det vel muligens en paraplytrille om et par år?
Fru_Pigalopp Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Syns ikke det er tullete å ha en sovevogn på verandaen! Vi har littt dum adkomst til huset og kan ikke sette fra oss vognen utenfor vinduet el.l så jeg skal plassere bagvogna mi på verandaen nå! Hvis du kjøper ei brukt, så trenger den ikke koste mer enn noe få hundrelapperr
sukkersøtt Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Har to men bruker kun en, skulle ha kasta den andre men har ikke fått gjort det ennå
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 3... :-) En Simo Urban... Den er en "sove-vogn", en "trille-i-skog-og-mark-vogn" og en "trille-i-masse-snø-vogn" En Eprit Jupiter 3. Veldig fin på buss, på tørre veier og i byen En Chicco paraplytrille som vi bare har liggende i bilen...
Luca Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Vi har 4 nå, og har solgt en Emmaljunga Duo Edge. De vi har er: Teutonia Mistral til hun på 19 mnd Quinny med Dreamibag til lillesnupp på 3 mnd GT Safari tvillingvogn Paraplytrille Skal selge Quinnyen når hun er ferdig med den, og kjøpe en Teutonia Spirit S3. Vurdere også en ekstra som sovevogn i barnehagen, men snuppa skal bare gå der 2 dager i uka, så vi får se. Har også lyst til å kjøpe en Buzz eller Zapp til litt enklere kjøring etterhvert. Mange behov ikke sant:-)
Mamma'n til Tuva & Ella:-D Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 Vi har 3, hadde 4, men kvitta meg med den ene, det var en Classic De vi har igjen nå er: -Simo-kombi -Quinny Freestyle 3xl -Quinny Zapp Vi har ikke kjøpt noen nye vogner nå når vi fikk Ella, føler vi har så vi klarer oss:o)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Fischer City Duo vogn Teutonia Mistral med softbag Emmaljunga Sitty Hauck reistrille Maclaren Techno XT Nei, kjøpt sovevogn du. Men kjøpt brukt da, så blir det ikke så ille, eller selg en av de du har.
Gjest mphs Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 2 Simo bagvogn og Teutonia timmy. Kommer til å kjøpe en paraplytrille når hun blir større.
lillegy Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 du verden så mange behov.... jeg har en simo duo vogn, og en OTH tvilling vogn (pga 14 mnd mellomrom på de to minste). Det holder i massevis for oss. Hvor gjør dere av alle vognene deres når de ikke er i bruk?
Gjest Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 har fem vogner... teutonia mistral 06 mod i bilen silver cross kensington hjemme brio sitty som eldste brukte før peg perego trille hos svigers basson paraplytrille i gubben sin bil bruker bare de to øverste
Gjest Skrevet 28. april 2006 #16 Skrevet 28. april 2006 jøss, hva skal dere med så mange vogner? bare lurer jeg.. for oss holder det med en........
futte (tm) Skrevet 28. april 2006 #17 Skrevet 28. april 2006 2 En Quinny Speedi som brukes til daglig En Reflex reisetrille jeg kjøpte da jeg dro til Spania. Bruker denne når vi drar med bilen.
Minnie Mom Skrevet 29. april 2006 #18 Skrevet 29. april 2006 Vi har 2, Teutonia Mistral og en sånn enkel shoppingtrille. Den siste står på balkongen og fungere som sovevogn, verdt sin vekt i gull for gutten vår vil ikke sove inne på dagtid. Den er av merket Troller og kostet 600 kr, ryggen kan legges helt ned. Plass til vinterpose er det også. Du trenger kanskje ikke kjøpe en stor og tung vogn, selv om det skal være sovevogn? Ønsker meg også veldig en Zapp til å ha i bilen, så kommer til å kjøpe en sånn iløpet av sommeren! )
Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #19 Skrevet 29. april 2006 Jeg skjønner heller ikke poenget med å ha så mange vogner? "bussvogn" og "trille-i-snøen-vogn" og "fin-i-marka-vogn"....?? Har en følelse av at mange her er ofre for gode selgere ja Man klarer seg faktisk aldeles fint med EN?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. april 2006 #20 Skrevet 29. april 2006 Vi har to, fikk den ene i går av noen som skulle kvitte seg med den uansett. Det er en stor bagvogn av et el annet merke.. Kommer til å bruke den som sovevogn i barnehagen om lillesnuppa begynner der til høsten. Så har jeg en hauck kombivogn. Har egentlig en simo sportsvogn også, den står i kjellern hos mamma, og brukes ikke, er så falmet og slitt, men den er brukbar, og jeg kommer kanskje til å ha den der for at mamma kan bruke den hvis hun skal passe lillesnuppa, så slipper jeg å drasse med vogna. El som sovevogn hos mamma:)
Luca Skrevet 29. april 2006 #21 Skrevet 29. april 2006 Hvis jeg er en du sikter til, er jeg nok ikke noe offer for gode selgere. De vognene vi har kjøpt har vi visst hva vi skulle ha før vi kjøpte de. Har brukt nettet mye til å kikke på vognene, og hentet brosjyrer i butikkene, og så bestemt oss. Vi har to jenter på 3 mnd og 19 mnd, så vi trenger en god til hver fordi begge sover ute hver dag, og en tvillingvogn. Trenger også lettere trille til hun eldste etterhvert når hun ikke skal sove. Tror også behovet er anderleses for de som ikke kjører bil, for de kan jo bare trille den samme vogna inn på bussen osv. Jeg er litt mer avhengig av vogner som passer i bil, og som er lette for meg siden jeg har to barn i tillegg jeg skal håndtere. Så vi har hatt en del, og har god bruk for de. Er også avhenging av kvalitet, kan ikke trille rundt på noe plastikkdritt som ikke funker, feks dårlige paraplytriller. i tillegg har jeg litt dilla på vogner:-)
-pixie- Skrevet 29. april 2006 #22 Skrevet 29. april 2006 Vi har 1 vogn nå, en One Tree Hill. Har nettopp solgt Simo duoen.
Ranveig R Skrevet 29. april 2006 #23 Skrevet 29. april 2006 * Simo Bagvogn - men den er på "lager" hos svigers og skal takast frm att viss vi får ein baby til med tida * Quinny Freestyle - den vi brukar no * Reflex paraplytrille - har vi ikkje pakka ut enno, men skal til Tyrkia om ei veke og tenkte det var greit å ha på turen. Hadde guten vår sove i vogna hadde vi nok hatt bagvogna ståande ein del lenger, men det har aldri vore aktuelt. Så for oss hadde det vore komplett bortkasta med ei ekstra sovevogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå