Gå til innhold

Vi rundt 20 (år).....

Meg&Lilleskatten

Anbefalte innlegg

Mange av dere? Blir 21 til sommeren og føler meg UNG her..de fleste er jo over/rundt 30...... ELLER?;) Hva med deg??:;) HAr termin 15 nov....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei, 85-modell her å:) Hehe. Føler meg selv litt ung jeg, men godt å se at det er andre i den aldersgruppen å. Hvor er du fra? Jeg har termin 29.desember....Og bor i Bergen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 24 :) føler meg ung på disse sidene jeg også ja.. Som nicket tilsier har jeg termin 30.nov :o) Bor i Horten sammen med min kjære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og sambo blir 22 i år.... har en datter på 15,5 mnd fra før, venter nr 2 15. nov :) Går så fint så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 og venter nr 2, føler meg egentlig veldig ung til å ha 2 barn. Men nr 2 var godt planlagt:) like greit å fortsette når en først har fått 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å lese at jeg ikke er den eneste :)

Blir 21 i år, men føler meg alt for ung til å få baby, spesielt siden jeg er midt i studiene. Men men... gleder meg ihvertfall veldig til å få en liten førjulspresang 6 desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 22 år, blir 23 før baby kommer, sambo er 27. Jeg føler meg også veldig ung, men akkurat passe stor til å få barn, tror det blir kjempestas å bli ung mor! dette er da vårt første barn og termin er satt til 30. november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...