Gå til innhold

Vi rundt 20 (år).....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere? Blir 21 til sommeren og føler meg UNG her..de fleste er jo over/rundt 30...... ELLER?;) Hva med deg??:;) HAr termin 15 nov....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs ka du mein m rundt 20 å rundt 30, men æ e 25 å føle mæ meir rundt 20.. ;)

Skrevet

Heihei, 85-modell her å:) Hehe. Føler meg selv litt ung jeg, men godt å se at det er andre i den aldersgruppen å. Hvor er du fra? Jeg har termin 29.desember....Og bor i Bergen:)

Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

Jeg har akkurat blir 23 :))

Skrevet

Jeg er 20, blir 21 i år, føler meg ung men ikke for ung heldigvis:) Bor i sandefjord.

Skrevet

Hei! Jeg er 22.....det er kjæresten min også.

Vi bor i Holmestrand,og dette blir vårt første barn.

Skrevet

Hei!

Var 19 da jeg fikk mi første, er 22 nå og på vei med nr 2! :)

Skrevet

Har forresten termin i begynnelsa av nov..

Skrevet

Er 24 :) føler meg ung på disse sidene jeg også ja.. Som nicket tilsier har jeg termin 30.nov :o) Bor i Horten sammen med min kjære

Skrevet

Både jeg og sambo blir 22 i år.... har en datter på 15,5 mnd fra før, venter nr 2 15. nov :) Går så fint så!

Skrevet

jeg er også 20, og har termin 30.november:)

Skrevet

Jeg er 23 og venter nr 2, føler meg egentlig veldig ung til å ha 2 barn. Men nr 2 var godt planlagt:) like greit å fortsette når en først har fått 1.

Skrevet

Herlig å lese at jeg ikke er den eneste :)

Blir 21 i år, men føler meg alt for ung til å få baby, spesielt siden jeg er midt i studiene. Men men... gleder meg ihvertfall veldig til å få en liten førjulspresang 6 desember :)

Skrevet

Jeg blir 23, 5.juli.

Skrevet

Hei jeg er 22 år, blir 23 før baby kommer, sambo er 27. Jeg føler meg også veldig ung, men akkurat passe stor til å få barn, tror det blir kjempestas å bli ung mor! dette er da vårt første barn og termin er satt til 30. november!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...