lille*engel Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 svar fra oktoberklubben:) Heia! Moro med vogn da! mamma og Pappa skal betale til oss, så må vel få de med på en handlerunde senere utpå våren! Tror jeg holder med din kjære om 4-hjuls, iallefall den første vogna. Den neste dere trenger vil jeg anbefale 3 hjuls, du vet, har litt erfaringer fra jobben, og jeg kommer til å gå til innkjøp av 4 hjuls nå først. Har en del erfaringer med de 3 hjulsa, og mange er vinglete, og man vil jo at den lille skal ligge godt og stødig! ..men det er jo selvsagt smak og behag da;) Har ikke fått bestilt turen ennå, men det skal bli i løpet av disse dagene... har vært litt styr med jobb og div. Mye som skjer fremover vettu:) nå driver jeg og rydder å vasker i legenheten! Har vært så daff de siste dagene, at nå er det bomba! Må vel henge i, så jeg blir ferdig, begynner stadig med noe annet:) Du får hilse! God helg! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4900164-september-hei-gullungen-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå