Gå til innhold

Når skal dere fortelle nyheten/Evt. når fortalte dere det?:)


Lillypia

Anbefalte innlegg

Er sånn i tvil på når jeg skal spre det gode budskap.....er førstegangs så vil jo gjerne forsikre meg litt om at alt er greit først, men bor ganske langt unna familien, og jeg vil jo fortelle det rett til dem, så jeg vet liksom ikke helt.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Jeg fortalte det med en gang.. man kan egentlig aldri forsikre seg om at det går bra.. :)

Fortalte det på jobben dagen etter positiv test og imorra begynner jeg på uke 11 :-)

Det er jo forskjellig fra person til person.. Jeg forstår godt at mange venter til etter de skumle 12 første ukene.. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vårres del så vente vi så læng vi kan. Va gravid 2 gang i fjor å mista før æ va 3 måna på vei bægge d gangan. Fortælle d kun t søstra mi (litt kjekt å ha nån på min side når "unnskyldingan" må produseres t anna slekt å vænna) å ei venninne. Ellers e d ingen som veit.

Søstra mi mista sjøl da hu va 4 mnd på vei for 3 år sia å da vi va på byn på mars, så fekk vi spørsmåle om itj d va ein av oss som ha ein unge..

E nu i uke 6 (5+5) å om alt går bra henn gangen, så tænke æ at vi ska fortæll d på slutten av juni (om d ikke vises for my før den tid).

 

Alt variere fra person t person. Hvis du vil at familien ska vit d om d ikke går bra, så e d jo egentli bære å fortæll d. Men husk at gode nyheta sprer sæ fort..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei og vi har fortalt det til forelderene våre pluss noen venner. Det er ikke nødvendig å vente med å fortelle det til alle... for hvis det skjer noe galt så er det godt at noen vet det og som en kan prate med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang sa vi ikke noe før uke 12... kun ett vennepar som vi sa det til med en gang, fordi vi var sprekkferdige!!!

 

Neste gang skal vi ikke fortelle det på den venlige måten. Fam bor så langt unna at vi vil gjøre noe spess, sende en liten ting som har med baby å gjøre, og få de til å gjette/stemme på navnevalg.. eller noe.... og da blir det vel ved 2 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalte det til mamma og pappa den dagen jeg hadde vært hos legen (7 uke). Mamma gjennomskuer meg med en gang det "er noe", og jeg synes det er bare greit at hun vet det, også om det skulle gå galt. Vi har også fortalt det til foreldrene hans (når mine fikk vite det, måtte nesten de og få vite det)....Har noen venner som vet det også. Er nå i uke 8. Vanskelig å holde tett egentlig:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjempelyst til å fortelle det... Har bare fortalt det til 2 närmeste venner. Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei heller. Tenkte å fortelle det til foreldrene våre når vi har värt hos legen. det er om 14 dgr.Er ett sted mellom 4+3 og 6+3 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...