Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 flere i samme situasjon?? Vet ikke om jeg skal le eller gråte...
Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Gratulerer med den nye spiren da og lykke til i svangerskapet=)) De får sikkert mye glede av hverandre med så kort mellomrom:)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 åh gratulerer så masse*misunnelig*kunne ønske det klaffa her og*mumle*
Gjest Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Gratulerer så masse! Kjenner situasjonen...ble gravid igjen da Peter var rundt 3 mnd.. Så jeg får 12 måneder mellom mine barn.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Å jada, jeg er 3 mnd på vei, og jenta mi blir storesøster bare 14 mnd gammel. Det blir slitsomt, men gøy!! Litt ambivalente følelser er vanlig en stund etter man oppdager graviditet, det hadde jeg også. Føler liksom at jeg nettopp har født, og ikke minst fått tilbake kroppen min. Men vi gleder oss veldig, det blir fint å ha to tette!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 stakkars, stakkars,stakkars..må være fælt
ostekaka Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 gratulerer :-) men hadde nok fått angstanfall hadde det vært meg
camillamamman Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Hei....jeg kjenner igjen den følelsen...og jeg gråt også mine tårer i svangerskapet..det blir nok tøft...men det er verdt det etterpå :_) Har selv to med 16 mnd mellomrom. Det kommer nok til å bli slitsomt (spes. garviditeten syntes jeg) men tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre. Min yngste er nå 6mnd, og han lyser opp hver gang storebror kommer. Storebror på sin side er veldig stolt av sin "baby" (kan ikke si navnet hans enda) og viser han frem til alle som kommer på besøk. Han gir bort lekene sine, og tar de tilbake igjen like fort...Yngstemann ler høyt, og synes storebror er helt topp. Siden eldste er så liten har det ikke vært noe sjalusi, han har vel glemt at han noen gang har vært alene. Vi hadde kun en uke der han gjerne ville være litt baby han også...drikke av flaske osv. Her er ett par tips før neste kommer: Viktig at eldstemann har ett ordentlig søvnmønster. sovner i egen seng, og ligger i egen seng hele natten. Og at han kan sovne i sengen sin dersom han sover på dagen, (ikke må trilles i søvn i vogn). Greit å øve på spising...gi han/Hun mulighet til å lære å spise med skje osv. selv om dette griser litt. Tvillingvogn er greit (jeg har masse glede av min) men ikke nødvendig å kjøpe før etter at du har født, du går nok ikke ut med begge den første uken :-) Kommer ikke på noe mer i farten..annet enn: GRATULERER.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå