Gå til innhold

Mistet

veeenter85

Anbefalte innlegg

Hei..

For 1 mnd siden merket jeg at noe begynte å forandre seg med meg, fikk ømme pupper, kvalmosv, jeg var rett og slett gravid.. vi ble SÅ glade har prøvd i over et år nå, men på onsdagen gikk jeg på jobben med STORE smerter i magen og da jeg kom hjem begynte jeg å få store blødninger! Dro på legevakten på kvelden og hadde da hatt spontan abort! Off, vi ble så skuffa og jeg ble så redd for at jeg hadde stresset for mye, løftet for mye tungt osv. Men jeg lurte på, er det noen som vet hvor lang tid etter man kan bli gravid igjen?

Fortsetter under...

Jeg hadde også en SA i begynnelsen av mars, var da åtte uker på vei. Var hos gynekolog på etterkontroll, og han sa at SA kunne komme av at egg og sædcelle ikke passet sammen, og at det dermed ikke gave et foster som var levedyktig. Det er ingenting du kunne gjort med det, men vet hvordan du tenker og føler. Er nå seks uker på vei igjen, hadde ikke mens mellom, og det gikk fire uker mellom SA og positiv test! Er nervøs, samtidig som jeg gleder meg veldig. Prøver å ta det med ro og sove mye, slappe av og kose meg. Du skal prøve når du selv er klar for det. Noen mener det er lettere å bli gravid etter en SA...

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...