skimre Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 når kan man tenke på å flytte babyen inn på sitt eget rom?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 jeg vurderer å flytte lillegutt om to uker ca.....nå er han 7 uker stor...han sutrer så mye i søvne...og da får jeg ikke sove...hører han godt fra det andre rommet hvis han skriker..så det vil gå fint tror jeg
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 vi har hatt vår gutt på eget rom fra dag en av....aldri vært noe probl=)
skimre Skrevet 28. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2006 takk, vesle jenta er snart to måneder, og vi har fått en fin rytme på natta, rommet hennes er vegg i vegg med vårt, så jeg vil jo høre henne uansett... det hadde vært deilig å kikke i et blad, ha på lyset eller slippe å ligge å hviske av frykt for at vi skal vekke prinsessa:)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 dem enser det nok ikke en gang når dem er så pass små, vil tro at jo lengre du venter jo verre er det=) så er bare å lage det koselig i senga hennes så går dte nok fint=) ja er kjempe deilig å kunne lese om man vil når en vil=D
skimre Skrevet 28. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2006 det er det jeg har tenkt også, at det er bedre å få rutiner der inne, før hun blir gammel nok til å forstå at hun blir flyttet, men jeg har fått så mange forskjellige reaksjoner av venniner, riktignok venniner uten barn selv da...
ostekaka Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 i stede for å flytte gutten vår ut så vi skulle få ro, flyttet vi han opp i senga vår i stedet. det er nesten slutt på sutring han trivest kjempe godt, er bare så overrasket over hvor positivt det var for han å ligge oppi med oss, i stedet for attmed i egen seng, at det er helt utrolig anbefaler å prøve det før du flytter han ut på eget rom, det er jo en del som mener det ikke er så bra for de minste å sove alene
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Vi flytter prinsen på eget rom når han var 5 mnd. Da grodde han ut av kurven inne hos oss. Etter det har både han og vi sovet mye bedre om natten. På slutten vekket vi hverandre av snorking og snakking i søvne. Så jeg tror han synes det var deilig med eget rom også. =)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 er ting man må ta på magefølelsen dette...de uten barn vet så mye bedre enn oss med barn*ler*har en lillesøster som mener at hun kan en hel del mer enn meg om min egen sønn.....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 inne å smugtitter bare. Jenta mi og jeg samsov til hun var 18 mndr. Mye pga av astma også da, prøvde en gang med separate rom men løp imellom hele natta for å roe astmaanfall.. Dette var det som fungerte best for oss.. Hilsen jenta mi og meg
lifa og Eline Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Hei Her har gullet ligget alene på eget rom fra 1.natt hjemme. For oss har det vært riktig. Rommene er vegg i vegg.
M&O+1 Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 Vi flyttet jenta vår inn på eget rom da hun var 6 mnd,men skulle gjort det MYYE før. Fra dag 1 på eget rom våknet hun bare 1 gang pr natt (mot 3 ganger da hun sov inne med oss),og etter ca 1 mnd sov hun rundt!
Mor til et enebarn Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 Jenta vår fikk eget som da ho var 5 mnd. Da hadde ho vokst fra kurven, og vi har ikke så stort soverom at det hadde blitt plass til senga hennes. Det har fungert veldig bra for oss, også er det så koselig å gå inn til ho på morgenen å bli møtt av verdens største smil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå