Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 jeg har kjøpt en haug med tøybleier,men synest ikke at jeg får brukt dem slik som jeg burde,siden tiss og bæsj lekker i gjennom.Det går liksom litt for mye klær i vask.Leste her at noen bruker pvc bleier over for at det ikke skal lekke i gjennom...........men hvor får jeg kjøpt disse??på mothercare er de utsolgt for størrelse s,som jeg trenger.Er det noe annet jeg kan bruke sammen med tøybleiene,slik at det ikke lekker gjennom?litt fortvilet nybakt mor......
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Som sperrelag kan du bruke ull eller polyester. Ullbukser får du kjøpt både ferdige og du kan strikke selv av lanolin-garn. Polyesterbukser er slike som du sikkert har sett på på motherease. Jeg mener at nøstebarn har god informasjon om ull som sperrelag. Polyesterbukser finner du bl.a. på mammaogmeg.no (Og en hel del andre nettbutikker, også norske, andre kan sikkert komme med flere adresser.) Jeg foretrekker ull som sperrelag, det er uovertruffent når det gjelder å slippe luft til men samtidig holde tett.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 motherease sine cover i medium kan kneppast inn til dei er nesten like små som str. small. Det er iallfall mi erfaring.
Brugle Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Du kan se etter syntetiske bukser på: www.ullkorga.no www.cottonchild.no www.motherease.com www.imsevimse.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå