Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig deppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håpet sånn på at du skulle få et plusstegn, og jeg er fryktelig lei meg for at det ikke skjedde!!

Men siden du likevel testet positivt på en test, syns jeg du skal gå tillegen hvis mensen ikke dukker opp om et par dager.

Og så blir du med oss andre inn i neste PP.

Og om en bitteliten måned så kan vi teste oss igjen!!! Er ikke lenge det da!!! Og tenk på alt det gøye man må gjøre for å LAGE baby da!!! JIPPI!!

Håper du ikke depper altfor mye!!!

(test igjen i morgen tidlig for sikkerhets skyld, hilsen testoman)

*klem*

Ække så glad i å teste egentlig, første gang jeg tester siden jeg ble prøver, men jeg har hatt så rar følelse og så har jeg kasta opp så mye.

Hadde vært så fint med gode nyheter idag, for vi har nemlig vært sammen et år idag:)

Annonse

jeg vet det, jeg var bare så glad og spent istad, og føler at jeg bare datt 1000 mil under jorda nå.. Men den som venter på no godt...

Sorry at jeg syter sånn, men jeg kan jo ikke snakke om det med noen andre enn dere her inne.

Klart det er mulig å teste positivt på en test selv om man ikke er gravid, men det er vel en 99% sjanse for at du IKKE skal kunne greie det!

Tror det er større sjanse for å teste feil negativt, enn feil positivt altså.

(test igjen i morgen tidlig :D )

Det er ikke syting. Dessuten tror jeg at de fleste som er her inne og som har pøvd en stund kjenner seg igjen. Det som jeg stussa så på var det at du kaster opp. Det er jo et ganske bra tegn på at noe kanskje er i gjære. Krysser fingrene for deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...