Gå til innhold

Mas om tvillinger.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle rundt meg maser om hvor stor mage jeg har. Jeg begynnte med mammabukse i uke 8 og nå i uke 12 har jeg en stor fin kul. Når folk spør meg om hvor langt jeg er på vei, bare ler de når de får svaret. Familien min er overbevist om at det er minst to.

Formen er helt forskjellig fra de to førts gangene. Er mye mer kvalm og spyr denne gangen. Tidligere har jeg lagt på meg mye på kort tis, nå har jeg ikke lagtpå meg en eneste kilo, bare stor mage. Ikke klarer jeg å spise noe særlig, blir helt stappa.

Var hos lege i dag og håpet på ul, men dengang ei. Han var forsinket, så han brukte 5 min. på å fylle ut skjema og sendte meg ut. Ingen undersøkelse ble gjort til tross for at jeg kommenterte magen. Uten å se på meg svarte han, jaja det er jo tredjemann.

Jeg prøver å overbevise meg om at det er bare en, men maset rundt meg gjør meg litt nervøs. Så for å berolige meg litt, kan ikke dere si at dere ikke fikk stor mage, at dere ikke merket noe spesielt og at jeg sikkert bare har ett barn i magen.

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke mage før jeg var 3 mndr på vei. Men merket at jeg var mye mer kvalm en sist, og jeg kjente livmoren min veldig tidlig, i tillegg var den større enn den skulle være. Men nå har jeg til gjengjeld relativt stor mage selv om jeg ikke har lagt på meg noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...