Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos legen for første gang i dag, er 12 uker. Jeg forventet en time med både undersøkelse og ultralyd. Andre som går hos den legen har fått ultralyd etter uke 10.

Men ne, 5 minutt var jeg der inne. Han fyllte ut skjemaet i en fart, målte blodtrykk og ut med meg. Han var litt forsinket sa han. Heldigvis fikk jeg snakket litt mer med hun på laboratoriet, men jeg må si at jeg hadde forventet meg litt mer. Han spurde ikke om formen en gang. De andre gangene har legen tatt seg litt mer tid og så har han kjent på magen og funnet hjertelyd. Nå må jeg vente til uke 18 før jeg får livstegn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4899109-skuffet-over-legebes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme erfaring for meg. Jeg har av den grunn valgt å få hovedvekten av oppfølging gjennom jordmor, de har nemlig ofte bedre tid. Sikkert forskjell på dette etter hvor man bor, men kanskje verd å undersøke for andre og. Det kjennes som en nødvendig trygghet å ha de få undersøkelsene man får nå underveis i svangerskapet hos noen som har tid til å høre litt på deg, noe annet virker faktisk litt stressende, iallefall på meg. Lykke til dere - håper det bedrer seg for dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...