Gå til innhold

Hei en som kanskje kan svare meg..! Fort!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har greid å lete meg fram til denne siden, etter å ha tenkt å følt på veldig mye. Er det noen av dere jenter som kanskje har opplevd det samme som meg og kan bekrefte eller avkrefte om det jeg opplever kan stemme? Er singel etter at det ble slutt med typen min og meg for en stund tilbake. Det er vel ingenting som skulle tyde på at jeg er gravid, med jeg har en helt bestemt følelese av at det er et eller annet der nede.. Jeg er 21 år, og det passer absolutt ikke å få barn nå. Men samtidig hadde jeg vel blitt veldig glad dersom jeg faktisk var gravid. Høres sikkert helt søkt ut siden typen ikke er typen min lenger... Har tatt 2 tester, 1 hos lege, som viste neg. Men jeg kan liksom ikke slå ifra meg denne følelsen av at jeg faktisk er gravid. Er veldig trøtt for tiden, og vekta har.. eek! gått opp! Og jeg har hatt murringer i underlivet som minner om eggløsning. Veldig diffuse symptomer, men uansett.. Noen som kjenner seg igjen? Spesielt er jeg nysgjerrig på om denne "følelsen" er vanlig å ha eller om det bare er noe jeg innbiller meg. Svar meg fort, for jeg er usikker på hva jeg egentlig går rundt og tror..

Fortsetter under...

Jeg har hatt en blødning. Det var sikkert mensen, men den varte jo ikke så lenge.Jeg tror egentlig jeg går rundt og nesten HÅPER jeg er gravid... Jeg er gæær`n! Det er jo ikke sannsynlig, vel, og kunne ikke passet dårligere siden jeg skal studere til sommeren!!!

Høres ut som du har litt tvangstanker jenta mi. Du er åpenbart IKKE gravid. Om ikke menstuasjonen din overbeviste deg burde jo den negative testen hos lege gjøre det. Savner du eksen veldig eller?

Sorry hvis jeg er kjip men er det ikke bedre å si det som du er. Håper du får en fin singel-sommer uten barn i magen. Det er kjekkere å være gravid når det passer og du har noen å være sammen med..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...