Gå til innhold

November: Når kan man se kjønn på UL?


jente29år

Anbefalte innlegg

Jeg skal på privat ultralyd den 10. mai og da er jeg i 12. uke. Jeg kan vel ikke regne med å se kjønn på fosteret da? Når er det man kan se det?

 

Gleder meg til ultralyden men er samtidig veldig spent.. Håper det er liv der inne!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Jeg var på ul. da jeg var 11+3, og da kunne vi ikke se kjønn. Rundt uke 14 sa gynekologen at det kan sees. Men det kommer vel litt an på hvordan babyen ligger osv. Så for vår del får vi vite kjønn på ordinær ul. den 7. juni! Gleder oss! Vi er 12+5 i dag. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Jeg var på privat UL i uke 12 og da kunne de ikke se det i hvertfall. Nå har jeg en loppe inne i magen som ikke ville holde seg i ro og som syns det var mye morsomere å stupe kråke og stå på hodet enn å vise seg frem til oss så vi hadde nok ikke sett det uansett. Men du ser allikevel mye annet på babyen. Vi så at ryggmargen var fin og at nakkefolden var normal. Vi så også at det var fostervann i magesekk og blære slik det skal. Gynekologen viste oss hjerte,hjernehalvdeler, magesekk, blære, kjeveben, nese osv. Vi så faktisk en hånd med 5 tydelige små fingre på som vinket! Også fikk vi selvfølgelig høre hjerte banke:-) Gled deg til opplevelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...