Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke lenger hva som er galt. Min kjære sønn vil ikke sove godt om natten, han våkner minst 5-6 ganger og må bysses i søvn av pappa eller få litt pupp av meg. Han er ingen ivrig grøtgutt heller. Må lure inn maten mens vi prøver å få han til å smile slik at han åpner munnen. I det siste har han blitt hysterisk sint om vi klarer å få det til. (Før svelget han ihvertfall unna). Han får tenner om dagen og gommen er veldig hoven og sår. Smøre mye med "dento..." Kan dette alene være årsaken? Han har ikke lagt på seg mer enn 150g på 1.5 mnd. Vokst 2 cm, men alikevel. Han er nå 9.2 kg og 72 cm lang, så det er vel ingen fare enda.

Kan han ha vondt i svelget sitt? Eller ørene? Noen andre med så store babyer som ikke vil ha mat, annet enn melk? og som sover så dårlig???

han roer seg ikke i vognen heller. på tur på jeg også da puppe han i søvn... dette blir jeg snart gal av. smokk og flaske vil han ikke ha!!!

noen råd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4898690-bekjymret-mamma-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er klart at smertene i munnen kan forårsake alt dette. Ikke godt å spise når det gjør kjempevondt! Har du forsøkt å gi en dose paracet? Hvis han da plutselig sover/spiser er nok smertene grunnen. De vokser i rykk og napp, så fort denne runden er over spiser han nok som en hest noen uker!

Lukter det av munnen hans? Da kan det hende at en liten tur til skoletannlegen dere sokner til kan være lurt, det er mulig at det er blitt betent. Ellers så går det nok over snart når tennene kommer frem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...