Gå til innhold

baby i magen? Noen som har opplevd det samme som meg..?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper det er noen som kan gi meg et noenlunde svar, for dette høres sikkert litt sprøtt ut.. Jeg er 22 år, og for ikke lenge siden ble det slutt med typen. Jeg fikk en blødning, men mye over tiden. Det var sikkert mensen, for jeg hadde nettopp sluttet på minipillen. Men allikevel har jeg en VEELDIG sterk følelse av at det er et eller annet der nede. Til tross for at jeg har tatt 2 tester som var negative. Har kjent litt murring i magen, akkurat som ved eggløsning de siste dagene, er veldig trøtt for tiden, og Eek! Vekta har gått opp...! Men er det noe i det at man kan føle at det er noe på gang på seg? Og at vekta går opp den første tiden? Tro det eller ei: Selv om dette høres vilt ut og kanskje umodent, ville jeg blitt ganske oppspilt og glad dersom jeg var gravid... Vær så snill og ikke døm meg for det!

Fortsetter under...

Mange som har et sterkt ønske om å bli gravid kan få innbilt svangerskap... du burde likevel vente en stund, og ta en ny test hvis du virkelig tror det er noe der inne..

Har ei venninne som har trodd hun var gravid tusenvis av ganger, og blitt like skuffa hver gang det ikke var noe.

Ta det med ro du.. hvis det er slutt med typen, er det kanskje lurt å få fiksa det først også,eller?

Hei.

Ja jeg har faktisk opplevd dette du skriver om her å det er med den baby'n jeg berer på nå.

Jeg hadde bløninger i slutten av jula og hadde samme symtomer som jeg hadde sist svanerskap. Vondt i magen og kvalm. Jeg tok mange tester og en av di var positiv resten var negative.

Jeg var å tok UL og fant ut at jeg hadde blitt gravid i begynnelsen av desember og dette fant jeg ut i januar at jeg var gravid.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...