Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Jeg får starte med å si at jeg velger å være anonym på denne tråden av hensyn til min egen samvittighet, dere forstår sikkert. Har vært sykemeldt en stund nå, jobben min og svangerskapet går ikke så godt sammen, både av fysiske og psykiske årsaker. Problemet er at jeg har pratet med min overordnede om xxx, og i denne samtalen kommer det frem at bedriften står i fare for å gå konkurs. Jeg har jo visst en stund at det ikke går så bra, men.. Jeg plages med samvittigheten, skal jeg ofre meg selv og dra på jobb igjen eller ikke? Om jeg drar på jobb er jeg redd helvete bryter løs igjen både for min egen del og kollegaene mine sin del. Før jeg ble sykemeldt tok de hensyn til meg så godt de kunne, men så jo at resultatet var økt belastning pga meg. Derfor føler jeg at det er bedre at jeg holder meg unna... Saken er jo selvfølgelig mer komplisert enn jeg kan skrive om her, men kan dessverre ikke snakke med noen av mine nærmeste om saken. Trenger vel mest å lufte tankene litt. Det er så mange ting som har blitt helt anderledes enn jeg trodde, jeg trodde jeg var trygg, men føler at jeg står på synkende grunn her. Ikke lettere med masse hormoner i kroppen heller... Hilsen fortvilet & gravid
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Vi kvinner tror jeg har en tendens til å bli for samvittighetsfulle noen ganger og da får vi litt prioriteringsvalg. Skjønner at kvalene dukker opp i forh til jobb. Men skal jeg si hva jeg synes så sier jeg barnet og deg selv kommer i første rekke! Det er ikke bra for hverken deg eller baby at du utsettes for unødvendig stress og anstrengelser. Synes du skal forbli sykemeldt og ta vare på deg selv og baby jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå