Gå til innhold

Hun "angriper" meg plutselig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er som om hun plutselig får enormt mye energi, og ikke helt vet hva hun skal gjøre med det.

Så hun kaster seg mot meg og trykker seg hardt inntil meg.

Noen ganger klyper hun meg også, hehe..

Spesielt hvis det er puta hun får tak i, da fillerister hun den nærmest.

Er det normalt at de gjør sånn? Har aldri sett en baby gjøre sånn jeg...

Hun er 6,5 mnd og er veeeeldig aktiv. Kryper og reiser seg allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om de som kjefter lekene sine huden full i denne alderen, så dette er vel en del av den samme greia?

Kan du ta en titt på asjo's innlegg lengre nede, forresten, du har lest så mye om h-n-b?

Skrevet

Men det skjer spesielt når hun er ivrig og glad...

Hun er så snedig :)

Skrevet

Venninna mi sin lille aktive krabat gjør faktisk noe slikt når han er glad. Kaste-klemmer, liksom...

Skrevet

oi... akkurat sånn gjør gutten min å. hehe vittig. godt det ikke bare var han da. han er også 6,5 mnd.

Skrevet

Sånn gjør jenta mi å.. klyper og klorer og tar helt av...kaster seg på meg for så å dytte meg vekk igjen. Hun er oxo 6,5mnd å veldig aktiv på gulvet å i alles fang :)

Skrevet

*Ler*

Gutten min gjør det også. Hiver seg mot meg og prøver å spise meg opp ( virker det som) Jo mer jeg ler, jo mer voldsom blir han. Utrolig vittig!!! Merker at han er i litt sånn fnisete humør når han får sånn føre. Litt trøtt og knisete :D De er rare disse små! Min er også 6,5 mnd og begynte vel med dette for et par mnd siden.

Skrevet

Det gjør jenta mi også. Har tak i håret mitt og trykker fjeset sitt inn mot mitt mens hun rister på hodet og lager noen merkelige snøftelyder. Hun er 7 mnd.

Skrevet

Ja du minte meg på noe anonym...hun lugger!!! hehe noe så sinnsykt å.

Au Au

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...