Gå til innhold

Blir babyen roligere i magen når fødselen nærmer seg?

Anbefalte innlegg

Har hatt veldig masse kynnere og mye stikking i underlivet de siste dagene. I går og i dag har det vært veldig lite liv i magen.(har kjent litt liv altså) Kan det bety at fødselen nærmer seg? Var hos jordmor på onsdag og hun sa at innen 14 dager ville jeg helt sikkert føde.

Fortsetter under...

Rett før gutten til venninna mi kom var det full fres hele døgnet, så det kan vel variere som alt annet i graviditeten. Hos meg blir det bare mer og mer liv for hver dag som går, så skulle babyen roe seg litt tror jeg både han og jeg hadde hatt godt av den ekstra søvnen.

Nei, ikke nødvendigvis.. Jeg venter mitt andre barn nå, og er i skrivende stund 4 dager over termindato. Og rairai, her er det liv!! Stooore bevegelser, voldsom turning og en mage som bukter og bender seg (spesielt om kvelden etter en travel dag). Jeg synes å huske at storebroren var litt roligere på slutten, men kan vel ikke egentlig påstå at jeg husker det spesielt klart.

Jeg har også masse kynnere, uavbrutt i perioder, og nedpress og rivende småsmerter i bekken. Slik har jeg hatt det de siste par ukene.

Håper vi begge føder ganske snart! Lykke til!! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...