Gå til innhold

idiotisk reaksjon!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 3 1/2 år, og i sommer flyttet jeg og pappaen hennes fra hverandre. Ting er litt vanskelig fordi det er mye alkohol og narkotika inni bildet fra hans side.. Vi hadde sex i påsken og kondomen fallt av. Idag testet jeg positiv og dro til han med testen. Jeg viste den til han, han så på den og sa "fancy" og la seg til å sove igjen! Jeg skulle bare innom og si hade til min datter fordi han skulle kjøre henne til mine foreldre på hytta en time seinere. Jeg hjalp henne med klærne og pakket mens pappaen lå i senga. til slutt sa han "musikken hennes ligger i bilen" jeg:"men det kan du jo ta når du kjører henne" han:"men jeg kan ikke kjøre! Jeg var på konsert igår!!" som om det var den mest selfølgelige tingen i verden at han ikke kunne kjøre!! blir gal!!

Fortsetter under...

joda.. det går sikkert bra... men det er tungt! Føler meg stuck.. går til psykolog nå, og det hjelper litt, men de må da for h..... gå ann å sjerpe seg litt da! så nå blir det meg, dattra og en liten en til :) Er egentlig litt ner optimistist i forhold til dette sv.skapet (vi hadde problemer sist og). Tenker det er bedre nå når jeg ikke forventer så mye av han.. Må stole på meg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...