Gå til innhold

Jaja... ikke noe mer å tenke på, da...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Januarbabyer er jo fantastiske!!!

Og det er bedre for barnet senere å være eldst enn yngst.

Kjipe saker å være minstemann i klassen født i desember og ikke kan ut og drikkei russetida sammen med venner og sånn da!!

Og så er det større sjanse for å IKKE få kombinert jule og bursdagsgave. Mange desember barn får det, og det haaater de!!

Dessuten håper jeg på januarbaby selv, for jeg tror tante tuller fælt med meg også....lurer meg til å tro hun ikke kommer.....så hun kommer nok om et par dager skal du se!!

takk i lige måde!!!

Trodde egentlig jeg skulle bli mer skuffa... men er egentlig bare letta.. i og med at jeg har fått så mange neg. tester....

nå kan jeg dra på den festen jeg skal på i kveld med GOOOOOD samvittighet... hehe...

så nå, blir det ingen kjære mor. når tanta har dratt sin kos skal det bli andre boller.. satser på annenhverdag-metoden denne pp

Æsj, så kjedelig da. Også så lenge du gikk over. Men det er godt at du fikk Tr da, da det ikke var noe mer.

Kjør på neste syklus, så skal du se den sitter.... :-)

Januar- barn er helt toppers, har en selv fra 2003, og får en til i 2007.

Bra du er positiv....lykke til :-)

Annonse

Dumme tanta ja, ikke bra å drive å lure folk på den måten! kos deg masse på fest ikveld, drikk masse øl og dans på bordet! Satser selv på januar, det er en fin måned :-) Blir jo varta opp hele jula da, slipper å måtte gjøre så mye og har god unnskyldning for å kjøpe dårlige julegaver hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...