Gå til innhold

Hvor lenge skal man vente over IKM???

Anbefalte innlegg

Saken er slik; jeg fikk ei deilig jente i april i fjor, og ville gjerna ha to litt tette.

Så da jeg fikk mensen tilbake i januar etter ammeslutt, begynte vi å prøve på nr to.

Første dag jeg fikk mens de siste månedene har vært

13. januar

14. februar

22. mars

men ikke i april enda.....

Har jo da litt lengre syklus enn 28 dager, men nå har det gått 37 dager siden første dag i siste mens. Lovlig lenge...eller hva?

Klart det er mulig kroppen enda er litt i ulage etter amming, men 37 dager....?

Siden jeg er så nysgjerrig og ikke klarte vente med å teste, testet jeg meg 18. eller 19. april, men fikk da bare en strek.

Skal jeg teste igjen? Eller bør jeg bare vente?

Mannen i hus sier vi bør vente noen dager siden jeg alltid friker ut og tester masse uten hell hihihihi. *overivrig*

Noen synspunkt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4898018-hvor-lenge-skal-man-vente-over-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok testet igjen nå, ja... Jeg er litt testoman og tester hver dag (litt før og litt etter ikm), og så plutselig en dag er den positiv (har vært gravid to ganger tidligere, men hadde en sa).

Hmmmm... har veldig lyst til å ta test nå altså!!

Men jeg har ingen liggende og har testeforbud av mannen før torsdag.

Forbaska steike......hmrf!!!

Jeg har jo ingen symptomer da, men de eneste symptomene jeg hadde forrige gang var menssmerter (trodde jeg det var hvertfall).

Argh!!!!

Tror bare han er lei av at jeg tester og tester og tester, bare fordi jeg er en dag sen liksom.

Og så kommer tante snikende.....

Tror han skal helsikre seg nå. For hvis jeg ikke har fått TR på torsdag kan jeg teste.

(lurer på hvor han har torsdag fra forresten!)

Annonse

ja, det var det.. du er jo flere dager over ikm nå da... ikke bare en.. hehehe.. neida, jeg skal kutte ut;-)

vil bare ha noe å glede meg over.. hihi...

sitter her med den kjedelige eksamensoppgaven min som skal inn om et par timer, bare.. herlighet!

Når jeg regner litt på dagene ser jeg at det tok 36 dager mellom TR i februar og mars..... pokker!

Da er vel ikke 37 dager noe å bli overnervøs for tenker jeg.

Er det MULIG å ha sååå lang mensperiode da??? Tortur for oss som er prøvere!!!

Håper du er ferdig med eksamensoppgaven da rampen_!

Ellers tror jeg nok at jeg følger ettter deg i jakten på en januar baby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...