pana Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Har nettopp kommet hjem fra ultralyd. Er 10+4 uker på vei og det var helt fantastisk!! Da vi hadde sett på babyen en stund, begynte den å hoppe!! Det var så morsomt at jeg måtte le og det tror jeg den likte for den bare fortsatte med det da . Gikk der for å sjekke at alt var bra p.g.a.småblødninger fra uke 6-9-og det var det heldigvis. Fikk med bilde også. Joho!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 Så moro! Jeg så den lille bebissen min forrige uke jeg og.. var bare 8+4 da men så alikevell at den sprella litt rundt :-) har du aldum her inne? legg ut bilde da vel- alltid koselig å se nurka våre ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma boi Skrevet 28. april 2006 #3 Del Skrevet 28. april 2006 Det er så godt å få bekrefta at alt står bra til! Var på UL i går selv og bebbisen vinka, hoppet og spratt - det så nesten ut som om h*n var i et hoppeslott. Fikk også bilder og tassen er 4,4 cm lang. Og jeg mener h*n er NYDELIG! (En venninne sa den lignet på en amøbe....) Legen mener jeg har termin 17. november, men UL-maskinen regnet seg frem til 12. november. Har vel ikke så mye å si, de kommer jo når de er ferdige. Så fint at blødningene dine ikke var noe å bekymre seg for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå