Gå til innhold

Hvor mange av dere er forlovet?:-)

Anbefalte innlegg

Og hvor gamle er dere?

Jeg er 21 år,sambo fyller 21 i sommer og vi ble forlovet i fjor:-)

Og merker dere forskjell? Føler dere forholdet ble sterkere og mer særiøst etter forlovelsen?

Det gjør absolut vi:-)

Hvordan fridde han? Min la ringen på smørbrødet mitt.Hehe..Teit men koselig:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4897960-hvor-mange-av-dere-er-forlovet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22 & han er 22 :) (begge fyller 23 til sommeren)

Han gikk ned på kne med 10 røde roser og spurte om jeg ville gifte meg med han :D (riktig nok etter vi tiiilfeldighvis hadde sett på sånne fine ringer da) he he.....

1 Juni har vi vært forlovet 1 år :D

Jeg har en sønn på 3,5 år fra før, kjempe godt forhold med pappa'en & hans samboer, dem bor 100 m unna oss :)

Så jeg & Kim gifter oss den dagen vi har penger til det.... he he... :)

Jeg er 18 år og han er 19 år. Vi er forlovet. Ble forlovet i august. Han gikk ned på kne, det var sååå romantisk:)

Føler at forholdet er blitt mer seriøst etter vi forlovet oss... Ellers har ikke jeg merket de store forskjellene..

hi hi jeg er forlovet, og forskjellen er ikke så stor, men sikkereheten om at bagge vil gjøre alt for at dette skal holde hører vel med... jeg vet ikke??? det er fint i alle fall, og vi skal gifte oss sommeren 2007. hi hi jeg skla gifte meg med fine fine fine kjæresten, det er deilig å skulle leve med han alltid!

han la ringen nederst i verdens største skål med twist...

jeg hadde dødslyst på en lakris så jeg gravde med en gang :-) mao , jeg fant ringen med en gang også... og vips var han på kne og jeg måtte le og le og le...

ikke så br aå le kanksje, men uff hvordan skla man reagere da?

Annonse

Hei

Vi er forlovet og skal gifte oss i januar neste år. HAn fridde på julaften. Det var kjempe romantisk.Ar skrevet om det under en tråd som ei startet inne på bryllupsdebatten. Den heter et eller annet med fridd til... De som vil kan lese om det der. Andre koselige frieri også der :) Må forresten nevne at at begynte å gråte da jeg sa ja..........

Ellers så er vi 27 og 31 år gamle og venter nå barn nr. 2 sammen.

Klem

Jeg er 26 og Erik 37, vi ble forlovet på bursdagen min i 2001 - blir faktisk 5 år nå!!! Har aldri vært fan av lange forlovelser jeg heller, men siden vi måtte gå prøverørsveien for å få barnet vårt så prioriterte vi det foran bryllup - det har kostet oss en god del for å si det mildt..

Min fridde egentlig ikke, vi var ute for å finne et armbånd i gave til meg da han så brettet med prøveringer og ganske enkelt spurte om jeg ville "ha en sånn".. Hehe, ikke videre romantisk, men han har forstått at jeg forventer meg et frieri før et bryllup ihvertfall :o)

Vi har vært forlovet i over 2 år nå. Jeg er 26 snart og han 28 snart. (vi har bursdag samtidig!!!)

Vi venter jente nr 3 nå og skulle gifte oss når barnet blir døpt. Men denne dama har ombestemt seg og det blir bryllup neste sommer da alle jentene kan være brudepike og minste tulla og kan gå ;) Gleder meg vilt til å se jentene mine gå opp kirkegulvet med nydelige kjoler...

Kan ikke si forholdet er noe forandret etter at vi forlova oss men vi hadde jo bodd i lag i ett par år og hadde jo felles ansvar for en unge hele tiden osv... Men fint med ring på fingeren... Han fridde en kveld vi la oss.. vi lå å fnisa som vanlig og plutselig ble han helt seriøs....

Vi forlovet oss på julaften vi:-) Fikk ringen som gave på julaften morgen, i senga, var kjempekoselig:-) Er straks 23, sambo blir 24...:-) Kommer ikke til å gifte oss med det første, men litt koselig å "formalisere" forholdet litt mer enn å bare være samboere/kjærester..! Har en gutt på 2,5 også da..!

Annonse

Jeg er forlovet, han fridde da vi var på sommerferie for 3 år siden. Han hadde planlagt sted og tid siden tidlig på våren og trodde det gikk skeis da han brakk foten rett før ferien! Men han kom seg på kne og fikk ja med en gang! Da var vi gravide med førstemann, ca 3 uker på vei og jeg var dritkvalmen.....

Jeg er 30 og han 33.

Jeg er 26 og han 28 og har vært gift siden sommeren 2004. Da hadde vi vært forlovet i tre år og giftet oss på 10 årsdagen! Min kjærre fridde under akten og da han fikk ja laget vi baby like godt. Babyen ble unnfanget 9 mnd. etterpå og er fire år i dag... :) Nå venter vi nr to.....

Litt annerledes måte å bli frddi på... Men overraskende nok!

Forlovelsen var en god forberedelse på giftemålet! Vi var da sikker på at dette er rett for oss!

Vi skal gifte oss neste år:) Jeg er snart 23 og han er 28. Vi har vært sammen i 3 år og bodd sammen i 3:) Fikk en datter i april i fjord og venter nr 2 i august... Jeg føler ikke at forholdet er blitt mere seriøst etter forlovelsen som skjedde i sommer.... Men kanskje vi hadde et seriøst forhold fra før....?? Han fridde nede med vannet på hytta:)

Vi gifter oss juni 2007.

Han fridde 13 juli 2005 - etter en av de lengste dagene i dyreparken noen gang... haha. Vi var der med vanskelige tante og onklebarn.

Han hadde med seg ringer på hytta og fridde når kvelden kom.

Det ble mye tårer :)

Jeg er 26 år og han er 30.

Forholdet har alltid vært seriøst, men faktisk deilig å få ring på fingeren :)

Jeg er 23 og han 27. Vi forlovet oss for halvannet år siden. Har ikke merket noen forksjell i forholdet egentlig.

Han var ganske romantisk da, var på en strand i Danmark, vi satt og så på solnedgangen da hna plutselig stilte seg på kne og fridde :)

Herlig :)

Vi har vært forlovet siden 2002, han er 28 og eg 29...

Vi skulle på festival med en hel gjeng, og hadde snakka om at å forlove oss ikke var så dumt.. Dagen vi skulle reise, våknet eg med feber og temmelig dårlig. Han hadde med seg masse folk som og skulle på festivalen da han kom for å hente meg. Men eg var så dårlig at eg ikke klarte å stå på beina.... Så eg ba han bare reise med gjengen.... Men før han reiste gikk han ned på kne og fridde... Han hadde jo fått dato i ringane, så han hadde ikke store valget!! Eg var heime hos foreldrene mine den helga, og mamma er sykepleier. Ho hadde en mistanke om hva som feilte meg, og rett til legen kjørte vi.... Så den helga låg eg på sykehus med nyrebekkenbetennelse!!!! Temmelg dårlig, men den blank og fin gullring på fingeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...