Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Hva gjør dere for å aktivisere barnet deres? Jeg har litt dårlig samvittighet... Jeg legger henne på gulvet, der ligger hun å leker for seg selv, mens jeg sitter her å surfer... Ikke misforstå! Vi er ute å triller også. Men da sover hun for det meste.. Så det er jo ikke så my action for å si det sånn... Hva gjør dere med barna om dagene?
delfi Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Hei! Snuppa vår er også 8 mnd. vi synger mye barnesanger ( hun elsker petter edderkopp og ro ro ro din båt for eks), leker med henne på gulvet.. hun sitter litt i hoppehuska og i gåstolen.. ellers blir det en del bæring og sitting på fanget.. sover når vi er på tur snuppa her også..
anesam Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Gå tur Lek på gulvet alene eller med meg Disse ute i baby dissen Synge Han elsker å farte rundt på gulvet på vaskerommet når jeg henger opp klær Tja... kommer ikke på mer!
Twig Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Leker med henne på gulvet, setter henne i stolen (spisestol med bord), lar ho leke der når jeg må vaske opp, eller lage mat.. går tur med ho hver dag Og synger mye
Gjest Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Vi går på babysvømming, der går en dag bort på det - kjempegøy for begge! Vet ikke hvor du bor, men i Oslo er det trilleturer ulike steder i byen på onsdager med Turistforeningen. Ellers leker han på gulvet med og uten meg. Sitter på stolen ved bordet. vi "leser" tassen - bok med klaffer - kjempegøy! Synger, leker på stellebordet, leker i senga. Går noen ganger tur når han ikke er trøtt så han kan sitte å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå