Gå til innhold

Jeg fikk en heeeeelt svak

Anbefalte innlegg

strek på QR? Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke tør å teste. Det var mere nesten som skyggen av en strek men nå sitter jeg og vet ikke hva jeg skal tro. Mere forvirra nå enn før jeg testet.

Liker egentlig ikke å teste så tidlig som ikm dagen, men jeg er så lei av å kaste opp og hadde liksom håpa det var en fin grunn til denne kvalmen og ikke bare noe som går. Møkka QR!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4897555-jeg-fikk-en-heeeeelt-svak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg fant ut jeg skulle ha Bollekinn, så hadde jeg også skyggen av en strek.

Fikk mannen min til å kjøre ut til døgnåpent apotek for å kjøpe ny test i et annet merke! :D

Men joda, en strek er en strek, selv om det bare er en skygge.

For sikkerhets skyld kan du jo prøve igjen i morgen tidlig, det sies jo at man helst skal teste ved første morgenbesøk på toalettet, siden de der hcg nivåene er sterkest da.

Eller jeg ville bestilt legetime på flekken. Idag!!

Håper skyggen blir sterkere for deg!!! *krysse fingre*

Håper det jeg også, men lurer på om jeg bare må løpe en tur til nærmeste apotek. Tør ikke stole på det jeg så der, samme hvor mange ganger jeg hører at en strek er en strek... Hjelpes, skulle venta til søndag slik som samboern sa jeg burde!

hjelp, nå er jeg skikkelig satt ut jeg. Tror jeg skal løpe på apoteket og kjøpe cb, og så lar jeg bare være å drikke vann på noen timer... Fastlegen min er i en annen by enn meg, så det blir vanskelig med legetime idag tror jeg. Huff, nå har jeg brått heeeelt hetta da.

Annonse

njesj.. aner ikke.. men tror nok du kan kjøpe den CB tre dager før..

den er kanskje mest sensibel?

Egentlig så har jeg ikke peiling, men tror den digitale kan være enklest.. for om det kommer en svak srek på CB kommer det fram GRAVID på den digitale.. i og med at en svak strek er positivt resultat. skjønner?

Huff, nå gjorde jeg hvertfall no dumt. Sa ja til å møte ei venninne på kafe. Åssen i alle dager skal jeg klare meg gjennom det da? Jeg er jo på randen til sammenbrudd. Vil ikke si no til henne heller, det er jo tross først og fremst venninna hans...

Annonse

jeg stressa som bare det igår, og ente opp med å kjøre runt på 4 apotek før jeg fant cb. Men..den ble negativ. Sov nesten ikke inatt, og klokken 6 imårrest testet jeg positiv på den andre. Kjøpte ikke den digitale, men fikk en nå nettopp som jeg hadde bestilt fra babyornot (utolmodig ja...) tenkte jeg like godt kunne forsøke med en av testene (siden jeg ikke kommer til å få bruk før de før de er gått ut på dato, hvis jeg trenger de igjen!) Hadde tatt vare på morgenurinen, så det var godt sammenlikningsgrunnlag. Billigtesten ble negativ, mens på den digitale sto det "gravid" :) morsomt! Tror derfor det er det samme med vanlig og digital cb. Smak og behag!

Interessant å høre lurv, visste ikke at det kunne være SÅ store forskjeller på tester! Men så feil kan jeg ta!!

Simsala.... kjææææære vene....kafebesøk????

Du kommer til å hoppe av hver minste ting!! Husker selv de nervepirrende timene der man tror men er ikke sikker.

Må le litt av deg, men ikke på en slem måte altså!! Bare gjenkjennende.

Kjøp en 'salve' på apoteket og kom deg hjem.

Kjøpe gjerne en to-pakning da, så har du en til morgenurinen også hvis du er usikker.

jeg må kjøpe to ja. Takler ikke sitte sånn her i morgen også... Jeg trigger jo opp meg selv no helt vannvittig!

Huff er det mulig å være så dum, jeg kommer bare til å sitte og trippe og ville gå hjem hele tiden. Kjæresten er på jobb også, så han får ikke reddet meg ut av det...

Nei, nå må jeg løpe ned på apoteket før blodtrykket mitt eksploderer=)

her har du oppdateringsplikt.. for å si det sånn....

hehe...

like spennende for oss andre vettu... vil ha noe å glede meg over jeg nå;-) i og med at jeg fikk tanta på besøk i dag;-( blæh.. tretten dager over ikm.. går det ant å være ekkel da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...