Gå til innhold

Føler meg liksom ikke gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER 14+6 idag, og er kvalm innimellom, og kjenner livmoren min godt. Hjertelyden har jeg hørt flere ganger (senest i går). Men føler liksm at magen burde vært større (er annen gangs). Har knøttet mitt utviklet seg og vokst tilstrekkelig,..Og ikke kjenner jeg noe bevegelse.. Jeg blir jo litt engstelig av dette her jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte det akkurat som deg jeg!! Like bekymret for om noe var galt dagen etter UL (har hatt tre)

Ikke var jeg kvalm heller, bare trøtt.. Synes tiden før man kjenner liv er utrolig lang. Først nå etter ordinær UL at jeg er mer rolig. Kjenner liv regelmessig og da vet jeg jo hun har det bra.

Kjente forresten liv sent i sv.skapet, siden morkaka er foran (er nr 4)

Skrevet

Det er lett å bekymre seg når vi går med en liten passasjer. Jeg ville bare si at jeg ikke ville bekymret meg for manglende bevegelse så tidlig. Venter nummer tre, men kjenner ikke tydelig liv ennå, uke 16 i morgen. Du er heldig som har hørt hjertelyd.

Jeg prøver slv å si til meg selv at det ikke hjelper noe å bekymre seg. Dette går sin gang uansett og det er ikke mye vi kan gjøre fra eller til.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...