Gå til innhold

totalt spisenekt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den lille frøkna vil ikke spise! Det startet for ca 4 dager siden, hvor hun plutselig blånektet å spise av høyre pupp. uansett hva jeg gjorde, hjalp ingenting. jeg vet hun var sulten, for da jeg tilbød venstre, spiste hun som bare det. jeg gir henne også grøt, og igår ville hun ikke ha det heller. det lille jeg fikk i henne på kvelden, kastet hun opp ca en time etterpå. hun har en tendens til å stikke fingrene så langt inn i munnen at hun brekker seg, så vet ikke om det var derfor. Vel, idag vil hun ikke spise i det hele tatt. ikke grøt, og heller ikke NOEN av puppene mine. hun spiste bra i natt, da. for da er hun vel ikke helt bevisst hva hun driver med. Men hun har ikke spist siden 05.30.. er litt rådvill nå, helsestasjonen er stengt idag og det er fredag.... har vært på butikken i desperasjon og kjøpt diverse smaksprøver for hennes alder (4,5mnd)

Noen som har opplevd noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppenekt er veldig vanlig i denne alderen. Hun har enten vondt i svelg eller øret, eller går igjennom vanlig puppenekt, hvor de bare spiser i søvne. Som du har observert. Så lenge hun spiser mye i søvne er det ikke fare på ferde. Gi pupp ved lurene hennes, fjummsi er eksperten her på området, der var det planlagt soving for å få mat i barnet fra 3-10mnd! De fleste barna slutter med dette etter noen uker eller mindre. Søk gjerne i forum, da lærer du masse!

Blir baby utilpass, slapp: Er du i by er det sikkert barnelegevakt på barneklinikken, der kommer du til i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...