Gå til innhold

Juni: Har dere kjøpt inn alt utstyr??


mammmamia **

Anbefalte innlegg

Har en på 2,5 fra før av, så hadde litt utstyr fra før (lekegrind, stol, sprinkelseng, vippestol ++), men nå er vi faktisk ferdige med all shoppingen..! Deilig egentlig, men litt kjedelig også, er jo så koselig å gå og kikke på babyutstyr..! Har handlet inn

- Ny barnevogn

- Nytt bilsete

- Bæresele

- Babykurv

- Div klær, siden jeg får jente denne gangen, har gutt fra før:-)

- Reiseseng

- Søskentrille

- Bæreplate til voksiposen

- pluss litt småtteri...

 

Hvor langt har dere kommet med handlingen? Er jo snart vår tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ser det ut som du er klappet og klar, og at din lille prinsesse bare kan komme!

Begynner å bli klar jeg og, men fortsatt noen småting igjen. Det store er for det meste kjøpt inn, så det er vel mest klær, bleier, flasker o.l som står igjen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops, jeg er vel litt sen.. Har ikke handlet nokka. Men har ikke termin før i slutten av Juni. :) Men jeg vet hva jeg skal ha, og hvor jeg finner det.:) Så tar nok bare et par timer, når jeg først er i gang. :)) Gleder meg! :) Det er sant som du sier, så koselig å se på babyting.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det eneste vi har bestemt oss for er en simo bagvogn, men den skal vi ikke hente før i slutten av mai tenker jeg. Men også vi vet hvor vi skal skaffe resten av utstyret....har sett på nettsiden til butikken vi vil til og har funnet seng og stellebord som vi tror vi vil kjøpe. Men vil først ta en titt før vi bestemmer oss. Har satt siste frist til før jeg blir høygravid...for da vil jeg ha alt i hus. hmm det er det visst bare 2 uker til.

hjelp så tiden løper ifra oss....hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har kjøpt/fått:

 

- seng

- vogn (Emmaljunga Edge Duo Kombi)

- stelleveske

- dyne til vogn

- sengesett til vogn

- mykbag

- 3 bodyer i stl 50 og 56

- babygym

- en uro til over sengen (mannen min falt helt for den)

 

Mangler endel ting foreløpig, det neste på lista er:

 

- stellebord

- sengetøy

- bilsete

- kluter, tepper, håndklær etc

- mere klær!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ferdig :o)

 

Alt e vaska å klart oxo.. Vente bare på den lille :o)

 

Mamma å pappa kommer nord fra idag å har med bilstol te den lille som æ har kjøpt :o)

 

Å da e alt i hus :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tja, jeg tror jeg vi begynner å få dårlig tid her i huset! Det eneste vi har klart her i huset er senga til lille gull.. Har en god del klær og noe sengetøy..

 

jeg ser Eli-kj 15.06.06 har alt klappet og klart! Vi har termin på samme dag.. *hjelp* Tror det er på tide at vi setter i gang forberedelsene! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noen ennå, bortsett fra et klessett fra Polarn & Pyret, men det var til gjengjeld veldig stilig... Blir litt stresset av dette her jeg -tenker at jeg har så god tid, men det har jeg vel kanskje ikke. Har akkurat kopiert ned en utstyrsliste fra babyverden, og du verden så lang den var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville ikke sett på den listen, de er laget av butikkene og babyverden og BIM får betalt for å legge den ut på sidene sine..! Masse av det du ikke trenger i det hele tatt! Kjøp de viktigste tingene nå før fødselen, vogn, bilsete, seng, litt klær og sånne ting og ta heller ting etterhvert..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har vi alt på plass, kjøpt og arvet :) Deilig å vite at alt er i orden, særlig siden formen min er så laber - ikke så greit å vite hvor mye jeg klarer resten av svangerskapet for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! jeg har nesten alt mangler bare en sånn babybapper som mann henger på taket og fyller med masse alt fra shampo,salve og sånt.vet ikke hvor jeg får kjøpt sånn,jeg har 42 dager igjen så litt tid har jeg igjen å jakte på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...