♥sjiga♥ Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 hei jeg ville bare oppfordre enkelte av dere å få dere et nick. dette fordi jeg blir litt forvirret når jeg ser tre tråder om det å nettopp blitt gravid og kjempestålt og glad. og så signert anonym. det er kansje bare meg. men jeg bruker anonym når jeg tror jeg spør om noe dumt eller når jeg vil snakke om noe vanskelig som jeg er usikker på om jeg vil at andre skal kunne knytte til nicket mitt. men for meg er det mye koseligere å kunne gratulere en med å endelig komme hit for hun er gravid, hvis hun har e nick. hvis dere ikke har klart å finne p noe så er det enkelt. solstråle. blomst tullemor bolla snuppa alt eller ingenting. jeg ser fremm til å kunne gratulere flere med nick med spire i magen a meg påentere nok en gang jeg mener ikke at man ikke har lov å være anonym, for det har sine fordeler når men snakker om noe vanakelig eller flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg er enig med deg. Så kan man heller bruke anonym når man skal spørre om noe veldig personlig kanskje, eller noe sånt. Har selv brukt anonymknappen når jeg skulle spørre om noe personlig. Men det er for at jeg kjenner noen her inne, som vet mitt nick:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå