Gå til innhold

Har ikke lyst å være her inne med dere;)


Banshee

Anbefalte innlegg

*Hjertesukk* Jeg har så lyst å komme over på 2. trimester jeg;)

Nå er det ikke lenger fordi jeg er redd for at noe galt skal skje (jeg tror den lille sitter denne gangen) ,men det er rett og slett det at tiden går så sakte. Regner med de aller fleste skjønner meg:)

Får heller bare prøve og sette meg tilbake for å telle dager til jeg drar til syden. DET er iallefall bare 9 dager til!

 

Ha en fin dag da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når regner du at du er i 2. trimester?

Hører noen mener 12+0, mens andre sier 13+0...

 

Jeg er 11+0 i dag, gleder meg til å komme videre jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enten 11+3 eller 11+4 (var litt usikker på første dag i siste mens pga jeg hadde en sa i januar i år og hadde bare en liten mensblødning mellom graviditetene). Vet ikke helt jeg.. noen her inne sier til 12. uke og andre sier til og med 12. uke.

Rart det der.. vi begynner vel å telle ned dagene når vi er kommet inn på 2. trimester også og vi syns DET går tregt. Men en vil jo føle seg mer gravid i det minste når en liten kul kommer frem:) Nå er alt bare slitsomt syns jeg med kvalme, en konstant følelse av å ha sting i magen og å være sulten uten å egentlig ville ha mat.

Tror jeg sårt trenger en ferie nå så jeg får koble ut.. er så ivrig at jeg allerede har pakket vettu..det er jeg og småunger det der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...