Gå til innhold

Ang. bryllupstakkekort...

Anbefalte innlegg

Vi giftet oss på tinghuset uten at noen visste noen ting...men vi har fått gaver for det og skal da lage takkekort... var hos fotografen nå nettopp og han skulle ordne kort med hilsen på så slipper vi å skrive selv...

Dette foreslo fotografen å skrive på: Takk for gaven vi fikk til vårt bryllup... Er det dumt å skrive når vi fikk gavene etterpå,men vi fikk de jo til bryllupet da... Hva mener dere? Er det dumt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4897252-ang-bryllupstakkekort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikkje for å vere frekk, men eg tykkjer nesten det er litt uhøfleg å ikkje skrive på takkekortet sjølv. Folk legg ofte mykje fantasi og pengar i å kjøpe ei fin bryllaupsgåve (ikkje alle, sjølvsagt, men mange), og då meiner eg dei fortener ein personleg takk, á la "tusen takk for den fine vasen vi fekk i høve bryllaupet vårt" (og det sjølv om du tykkjer vasen var rotstygg). Då syner du at du faktisk har registrert kva du har fått med deg frå kvar einskild. Kanskje eg er sær? Som sagt, ikkje meininga å vere frekk, du gjer jo sjølvsagt det som passar best for dykk....men eg tilstår at eg vert meir glad for eit handskrive takkekort enn eit ferdigtrykt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...