Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Får deres babyer nattpupp enda? Min får 1-2 ganger... På tide å kutte den ut?
futte (tm) Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Snart 8 måneder og får fortsatt 1-2 ganger her og. Var hver tredje time de første seks månedene så er egentlig veldig fornøyd med dette! Men skal prøve å avvenne helt til jeg sal tilbake på jobb om en måned, tror jeg.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Snuppa på 16 mnd får fortsatt nattpupp, hun trenger kosen og nærheten. Så lenge det funker bra for oss begge ser jeg i alle fall ingen grunn til å kutte det ut... Så du får kjenne etter: Er det greit for deg med den nattpuppen MÅ du ikke slutte. Og tenner er ingen hindring - RENE tenner skades ikke av nattamming med mindre de ligger med puppen i munnen nesten hele natten. Det er fakta, men ikke alle tannleger og helsesøstre har oppdatert seg siden den gang det ikke var anbefalt...
delfi Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Snuppa er 8 mnd her.. får to til tre ganger på natta..
Gjest Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Gutten min får nattpupp enda og er snart ett år=)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 jøss trodde man skulle slutte med det rundt 6 mnd jeg. jeg slutta når han var rundt 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå