Gå til innhold

Babybjørn vippestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne? Den er jo ganske dyr, er den verdt det i forhold til en billigere type?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig mener jeg den var verd hver eneste krone. Det samme gjør alle vennene mine som har den. Brukte den til hun var 1 år. Former seg godt etter barnets rygg, og den vugger når barnet er urolig. Likte også ranglen som fulgte med godt. Mange som selger sine pent brukte på Finn.No. Er kjempe enkelt å vaske trekket.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det... Man kan ikke bruke den helt fra starten pga man kan ikke regulere ryggen, så den kan kun brukes fra 3-4 mnd... Ville heller kjøpt en billigere som ryggen kan vippes helt ned, så kan babyen sove der om dagen også..!

Skrevet

Vi brukte BabyBjørn fra småtten var noen uker gammel - vel å merke kun veldig kort tid om gangen i begynnelsen :)

Den har tre innstillinger, og den laveste er nesten flat, mye bedre enn mange andre vippestoler jeg har sett.

En av grunnene til at den ofte anbefales er at stolen gynger lett når babyen beveger seg.

Nå er småtten 6 mnd, og har funnet ut selv hvordan han kan få ganske stor fart, og er storfornøyd :)

Jeg var skeptisk til stolen før vi kjøpte den, fordi den ser så 'enkel' ut, men nå tror jeg at jeg vil rangere den blant topp tre beste kjøp!

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt klart verdt pengene. Datteren min ble fort urolig i andre vippestoler vi lånte hvis vi var på besøk et sted, men i babybjørn sin koste hun seg veldig. Endte med at vi tok den med på besøk, så fikk vi spist middag i fred osv. Det er en annen ting som er bra med den, den blir helt flat når du klapper den sammen så den er så enkel å ta med. Har jobbet som dagmamma i over to år og urolige barn roer seg med en gang de kommer i den. Kan brukes til barnet er mye eldre enn ett år, dattern min på over tre sitter i den enda av og til. Da spenner hun fra med bena mot bordet eller et skap eller noe sånn at hun kan gynge selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...