minnie_79 Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Eller som ikke kan fordra ting de likte godt før? Jeg har alltid vært glad i ost, nå må jeg passe på så jeg ikke spiser for mye av det. Merkelig med "ostesug"....Jeg som var helt avhengig av kaffe før blir helt dårlig bare jeg tenker på en kaffekopp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaUlv Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 hehe..jeg var også kaffegal før..men de siste tre ukene har jeg bare ikke klart å drikke en halv kopp engang.. Og av alle ting..jeg har ALDRI spist rekesalat før...jeg mener det, reker var det kvalmeste jeg kunne tenke på...i går spiste jeg tre skiver med rekesalat, og syns jaggu meg det var det beste pålegget jeg noen gang hadde smakt! Våkna og hadde lyst på rekesalat til frokost..heh..hjelp?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 28. april 2006 #3 Del Skrevet 28. april 2006 Nei, ikke noen "dilla" her (ennå). Jeg fikk ikke "dilla" på noe som helst sist jeg var gravid heller - til min manns store skuffelse :-) men ble litt "allergisk" mot løk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 28. april 2006 #4 Del Skrevet 28. april 2006 vel ikke dilla akkurat. men i dag er det godt men noe så rart som kjøttpudding med majones uten brø. bare gofle liksom. jeg likr cheery tomater. ooooooooooohhhh kakao med kaffepulver i ekstra snert og gjerne krem på. jeg er håpløs. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #5 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har fått dilla på alt som er surt og syrlig.Jeg som til vanlig elsker det som er søtt.... Og til vanlig elsker jeg Cola,den eneste brusen jeg drikker.Men,nå takler jeg ikke Cola.Blir kvalm ved tanken på den brusen. Nå vil jeg helst bare ha Mozell,noe jeg sjelden drikker til vanlig:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svensen Skrevet 28. april 2006 #6 Del Skrevet 28. april 2006 Hmm... ikke dilla, egentlig, men helt klare meninger om hva som kan spises og hva som bør unngås. Klarer ikke fet fisk lenger - og jeg som egentlig elsker det - og sliter med kaffen. Lenge klarte jeg ikke kaffe, men nå klarer jeg espresso med melk, altså kaffe latte, i ganske små mengder. Til gjengjeld er selleri, frisk ananas og annet grønt som knaser virkelig blitt favoritter. Dette er ting jeg alltid har likt, men nå er det vanskelig å klare seg en dag uten. Jeg drikker selvfølgelig ikke alkohol nå, og bare tanken på det gjør meg kvalm. Men et lite glass champagne hadde jeg virkelig hatt lyst på - så kanskje jeg bør finne noe sprudlende og syrlig uten alkohol som jeg kan kose meg med. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne_21 m/Nov baby=) Skrevet 28. april 2006 #7 Del Skrevet 28. april 2006 det finnes jo alkoholfrie champagner på polet, jeg tror ikke de er noe dyre. Kansje det kan hjelpe deg litt??!! Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 28. april 2006 #8 Del Skrevet 28. april 2006 åå kjenner meg igjen der det med cola og mozell!!! var en ekte colacolaliker før, men nå frister de meg ikke i det hele tatt... drikker nesten bare mozell.. før drakk jeg nesten hver helg, men etter at jeg fant ut at jeg var gravid sluttet jeg selvfølgelig med det. og nå frister alkohol ikke i det hele tatt.. jeg og sambo snakket litt om hvordan det blir å drikke første gangen etter at ungen har kommet osv, for det blir jo veldig lenge til før jeg kan drikke igjen med tanke på amming osv.. men nå har jeg ikke lyst til å røre alkohol mer resten av livet. tanken på å stå opp dagen derpå osv frister ikke!! trives godt med et liv uten alkohol nå, hehe .. og røyk lukten er helt kvalm! det er til å spy av!!! jeg klarer ikke å kysse samboen når han har vært ute og røyket, brekker meg bare av lukten!! stakkars han... men er jo kanskje på tide han skal forstå at han bør prøve å slutte, hehe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma boi Skrevet 28. april 2006 #9 Del Skrevet 28. april 2006 Har ikke fått så veldig dilla/antidilla ennå, men det er én ting jeg ikke klarer meg uten - Biola. Gikk uten i omtrent en uke og det resulterte i at fordøyelsen stoppet fullstendig opp. Begynte å spise/drikke det igjen i går og løsningen kom etter bare 1,5 time. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #10 Del Skrevet 28. april 2006 Biola skal jo være kjempebra for oss som går gravide, så det er bare å drikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #11 Del Skrevet 28. april 2006 Meierienes Appelsinjuice og grønne epler..... Grønne epler hadde jeg sist også, juice derimot tåler jeg eg ikke..... Får kjempeutslett i ansiktet av det, men MÅ HA DET; BARE MÅ HA DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svensen Skrevet 28. april 2006 #12 Del Skrevet 28. april 2006 Ja, nettopp, Oi 79 - jeg har også det med Biola. Men jeg drikker alltid Biola hver dag, er bare blitt mer avhengig av det nå. I påsken var det plutselig vanskelig å få tak i Biola der vi var på ferie, og det var krise, helt til vi fant et par kartonger som riktignok gikk ut på dato, men det gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 28. april 2006 #13 Del Skrevet 28. april 2006 he he ganske rart det der:-) eg og var ei skikkelig kaffikone, men klarer ikkje tanken på det no...i mitt forrige svangerskap fekk eg dilla på flatbrød, kunne spise opp til to pakker om dagen...heilt dilla:-) har ikke fåt noko dilla endo, men det kommer vel snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 29. april 2006 #14 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg har fått totaldilla på verdens beste smoothies fra et sted i Oslo som heter Smoothie Xchange.. Det ligger en på Frogner og en på Sjølyst. Kan anbefales på det sterkeste!!!! Jeg bor like ved den ene og jobber like ved den andre, så jeg har blitt sterkt avhengig.. Ellers likte jeg alltid "salt" pålegg, mens jeg nå spiser syltetøy og banan på skivene mine, og til og med nugatti som jeg aldri har spist før. Aldri før likt appelsinjuice heller, men nå MÅ jeg ha Noras med kalsium..Helt sprøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susan sto helit Skrevet 30. april 2006 #15 Del Skrevet 30. april 2006 Har ikke fått dilla på noe, men som tidligere sjokoholiker er det merkelig hvor kvalm jeg blir av tanken på sjokolade, for ikke å snakke om lukten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karinareinfjell Skrevet 30. april 2006 #16 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har også alltid spist "salt" pålegg, men nå "vokser" f.eks. leverpostei i munnen min... Har også blitt nødt til å spise nugatti til frokost... selv om jeg egentlig er helt imot å spise sånn type mat. Ønsker å spise sunt (noe jeg stort sett alltid prøver), men det er ikke lett. Jeg har også vært veldig glad i bl.a lammelår, men nå brekker jeg meg bare ved tanken. Det gjør jeg forresten ved tanken på nesten alle typer kjøtt dessverre. Til og med kylling/kalkun som jeg stort sett lever av vokser i munnen min.... 2.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 30. april 2006 #17 Del Skrevet 30. april 2006 Kjempedilla på sure grønne epler :-) 5 om dagen er ikke lenger en mye her i huset Enda godt det var epler og ikke sjokolade sunt og godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå