Gå til innhold

SOMMERMND får mna ingenting da?? vi som er studenter

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødselstipend blir utbetalt i sommermnd også...det er værre med de som har termin i august-sept...de får ikke noe i sommermnd, ikke lett å få seg sommerjobb med så stor mage akkurat...da får man leve på engangstønaden eller noe sånt selv om det faktisk ikke er det den er til for...

Jeg har tenkt å greie meg med engangsstønaden i sommer og det skal nok gå bra. Har termin 12.august. Alt ordner seg! Får satse på at man får litt baby-ting fra venner og familie. Er også mulig å låne ting av andre som du kjenner, f.eks. barnevogn. Samt kjøpe brukt. Kan ikke være så nøye på det så lenge det man trenger er i rimelig stand.

Annonse

Hør, hør. Og de som er studenter i et EØS-land får heller ingen engangsstønad. Men noen ting er umulig å time.

Jeg er heldig og har en jobb fra før ved siden av studiene. Pluss feriepenger. Sommerferie er jo ikke noe man har når man er student uansett.

heia! Siden vi snakker om penger i sommer og sånn, måtte jeg bare slenge meg på med et spørsmål. Er det noen som vet om det lille jeg tjener i sommer vil påvirke overgangsstønaden? Skal jobbe 50% i en mnd, håper det går sånn passe bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...