Gå til innhold

April: Imorgen er jeg MAMMA=)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Hvis det ikke skjer noe idag, blir vi satt i gang i morgen kl 09.30. Er såååå spent..snart får jeg møte prinsen min=)

På tide det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!! Det var vi som var på overtidskontroll på rommet ved siden av dere i dag, kjente dere igjen fra kurset vi var på;) Jeg hadde termin den 16, så de diskuterte litt frem og tilbake når jeg skulle komme inn igjen. Om det ikke skjer noe i løpet av helgen skulle vi møte opp tirsdag kl 09. Da ses vi vel over helgen, og lykke til i morgen!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente igjen dere vi også:) Hadde termin 14 så på tide og få han ut:) Ble du strippet?? fy det var vondt..Skal på sykehuset imorgen kl 09.30 så det blir spennende. Tror du det skjer noe i helgen da?

Ja da ses vi nok...ellers får vi møtes og ta noen trilleturer:) Masse lykke til til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde tenkt til å strippe meg, men livmormunnen var såpass langt bak at hun ikke kom ordentlig til, men forsøket hennes var ubehagelig nok allikevel!! Jeg hadde på følelsen at han skulle komme før termin jeg, så jeg har gått og ventet i en måned eller noe;) Har nesten gitt opp å håpe på at han skal komme i løpet av helgen, men det hadde vært utrolig digg om han bestemte seg for det! Kanskje "røskinga" til legen hjalp noe, er lov å håpe;) Men på tisdag er det bare å ta med bagen i alle fall, godt å vite at det ikke er sjanse for å bli sendt hjem igjen da også. Tvi,tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kjedelig og gå og vente sånn..jeg var sikker på at jeg kom til gå over, så hadde den fordelen da=) Dere får gutt dere også ja..

Klart du må håpe...jeg har vondere kynnere enn noen gang og den berømte slimproppen tror jeg gikk istad, så håper han kommer inatt:)

Håper jeg ser deg i helgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og lykke til. Jeg har tenkt så mye på deg og om det snart skjer noe. Her er det ingen tegn til fødsel. Har termin på mandag, men jeg er forberedt på å gå over. Håper bare ikke det blir to uker, da tror jeg at jeg blir litt lei. Dessuten er svigermor på besøk fra venezuela nå, og hun må dra hjem senest den 6. så vi håper det skjer noe før da. Du får sende melding når du er "oppegående" igjen. Er så spent.

 

Lykke til klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...