Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg er 2 mnd på vei, småblør noen ganger i uka, veldig lite blod, det er ikke friskt blod heller, så har jeg et stikkende følelse i magen. Er dette farlig? Burde jeg snakke med legen min om det? Jeg var på undersøkelse på onsdag, da sa legen min at det er normalt. Kan noen svare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnie_79 Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 Hei, det jeg har fått med meg er at stikninger i magen og småblødninger er helt normalt hver for seg. Men hvis du har begge deler så bør du ta kontakt med legen din. Nå har du jo nettopp vært der og han har sagt at det ikke er noe galt. Hvis du ikke faller til ro med det og føler deg utrygg så ring til legekontoret og be om ny time.Du skal ikke være redd for å mase. Lykke til! Er sikker på at det går bra med deg og spiren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #3 Del Skrevet 28. april 2006 Tusen takk for svar. Dette er jo min første å jeg har ikke snøring på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva- og Majamamma Skrevet 28. april 2006 #4 Del Skrevet 28. april 2006 Sniker meg inn fra 2. trimester :-) Småblødninger og stikkende smerter er veldig vanlig, også når de kommer sammen. Det er kraftige blødninger OG sterke smerter som er et dårlig tegn, men hver for seg er det også som regel ufarlig. Jeg hadde mye mensenmurringer og stikkinger, og brun utflod/småblødning i flere uker fra ca uke 6 - 9. UL viste da og nå at alt er i orden, og at blødningene skyldtes ømfindltige slimhinner. Lykke til, er sikkert ingenting å bekymre seg for :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå