Gå til innhold

uff..neg test, men er så sikker

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt mange tegn på graviditet i det siste.

-El for 12 dager siden

-"festeblødning" for 7 dager siden

-har vært øm og rar "vondt" i magen i 7 dager nå

-økt slim 4 dager siden

-økt kroppstemperatur (en grad-hadde det sist også) i 4 dager

-litt trøttere enn vanlig

Siden jeg nettopp hadde slutta på pillene så har jeg ikke hatt noen syklus enda og aner ikke når jeg kan forvente mens. Tok en test på morgen i dag og den var neg. Jeg regner med at det bare er for tidlig og leste på pakken at jeg skall teste 19 dager etter sex, hvis jeg ikke vet når jeg kan forvente mens..

Er det noen som vil støtte min "teori" om at jeg kan være gravid? Noen trøtende ord???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har noen ide? Har jo hørt om innbilte symptomer, men jeg kan da ikke være sååå innbilt? Dessuten er jeg ikke så desperat etter kun 1pp. Hadde jo regnet med å måtte gjennom min 2pp og kanskje flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres gravid ut!! Prøv å slappe av og test igjen om et par dager. Det virker som at du har testet for tidlig slik at det ikke blir utslag enda. Jeg fikk også litt vondt i magen og var trøttere enn normalt først, og så kom flere symptomer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en ny test om noen dager. smør deg med tålmodighet selv om det er helt pyton å vente! jeg ventet i 7 måneder før jeg ble gravid denne gangen, så babyer kommer ikke alltid på bestilling. men jeg synes det kan høres ut som om du kanskje er gravid. du har jo symptomer på graviditet. iallefall må du ha lykke til! jeg krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg har ikke akkurat tålmodighet når det gjelder slike ting, men får jo bare vente. Tenkte å vente nesten en uke (siden det stod 19 dager på testen)

Må bare prøve å glemme alt som har med dette å gjøre, er jo ting som må gjøres ute nå fremover..

Takk for kryssing av fingre, håper det hjelper c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...