Gå til innhold

Hvor mye har der gått opp jenter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er i uke 33 og har gått opp 14 kg. Er langt ifra bekymret, får stadig høre at hvor bra jeg ser ut...uttrolig deilig å ikke bekymre seg for vekten.

Men jeg må nok innrømme at jeg er spent på hva vekten sier noen dager etter fødselen.

Har 17 dager igjen til termin 15.05 og har gått opp 14-15 kg (litt usikker på hvor mye jeg veide ved start). La på meg 18 kg i forrige svangerskap og ender nok opp på rundt det denne gangen også :) Gikk gudskjellov greit å få de av seg etterpå med amming og trilleturer så bekymrer meg ikke!

I uke 30 og gått opp mellom 10 og 12 kg, kun på magen og sikkert litt vann også. Fornøyd og i god form :) Spent på vektskåla etter fødsel jeg og, men tror jeg vil heller la de gamle buksene bestemme om jeg er den samme igjen føre jeg veier meg om det tar mange måneder ;)

Annonse

36 uker i dag og har lagt på meg 10 kilo. Er 161cm høy og veide 51kg da jeg ble gravid. Faktisk fornøyd med hver kilo som har kommet, syntes jeg så litt "beinete" ut før.. :P Godt å ha litt ekstra til amminga også!

Uke 33 og har lagt på meg 5 kilo..... Skjønner ingenting, for jeg spiser og spiser! Blir aldri mett! He he. Sf målet er helt perfekt, så den lille vokser som han skal!

Tenker vekta skyter til værs mot slutten! ;-)

Annonse

Var hos jordmor i uke 31 og da hadde jeg pluss 3 kg.

Gikk opp ca 10 i begge de forje svangerskapa. Men var like "heavy" når jeg ble gravid med nr 2 som jeg er nå ;)

Etter å ha studert papira fra de forje svangerskapa så ender jeg nok på 8-10 denne gangen også om det er likt. Å da er det jo borte når man kommer fra barsel.. ;)

Men syns ikke man skal brys seg for mye om vekta når man er gravid, bedre med et par kg for mye enn for lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...