Gå til innhold

Har aldri sett så mange anonyme, jeg..

Anbefalte innlegg

.. som her på 3.tri!

Syns annenhvert innlegg er postet av anonyme. Og jeg som syntes det var mange på 2.tri;)

Jaja, syns det er litt koselig å se hvem som skriver, jeg, da. Men det er kanskje ikke så mange som synes det siden knappen er så flittig i bruk!

Ønsker uansett alle en god helg for i dag er det freeeedaaaag=)

Fortsetter under...

Annonse

Ja, syns det er superkoselig å kunne "følge" folk litt, men det er så vanskelig når man er anonym.

Dette er ikke ment som noen "hets" av noe slag. Men når noen skriver: nå er det noe på gang eller nå reiser jeg på føden osv. Da synes jeg det er koselig å se hvordan det går, jeg!

Er man anonym kan man jo være hvem som helst, og helt ærlig, da gidder jeg ikke bry meg, jeg!

Meeen, det er hver sin smak, da!

Jeg velger hvertfall å ikke trykke på den knappen, så får hver og en gjøre som de vil!

Jeg skrev også ett innlegg om dette for noen dager siden.

Synes at det blir vanskelig å forholde seg til så mange anonyme..

Vi som har vært her en stund,har jo fulgt med hverandre på godt og vondt,og så skal vi plutselig alle være anonyme!

Jeg bruker den knappen yderst sjelden,kun når det er veldig personlig....

Annonse

Jeg er jo egentlig anonym jeg også, kan ikke akkurat spore nicket mitt til annet enn hva annet jeg har svart på eller skrevet innlegg om her inne. Har ikke lagt inn noen bilder her, så.... Litt mer koselig å bruke nick enn anonym knappen syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...