Gå til innhold

Juni: Mikkline dress.. Darth Vader?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mikklinedressen kjøpte jeg på Sjarmtroll på Langnes. Troll polsokkene kjøpte jeg på Jobb & Frititd (der med SATS og Burger King). Der er det 30% salg - men det var litt utplukket da jeg var der så det er mulig det kan være tomt der. Sjarmtroll har også Troll-sokkene, men der er de ikke på salg - til gjengjeld hadde de masse utvalg da jeg var der.

Dressen er kjempebra. Den har veldig god passform for de minste barna - og den er pustende, vanntett og vindtett. Mikkline er den småbarnsdressen jeg har vært mest fornøyd med. Den er ledig og myk, og den holder det den lover (blir ikke våt eller svett når man bruker den) - og det går fint an for småtasser rundt 1 år å bevege seg i den. Mange dresser er for smal i passformen til de minste sånn at det blir vanskelig for dem å bøye seg opp og ned uten å falle.

Her er link til Troll-forhandlere i Rogaland:

http://www.trollcompany.no/forhandlere/?f=rogaland

Bruker dere vinterdress på småtrollene nå? Når de ikke sitter i vogna altså. Er så usikker på hva jeg skal kle på henne hvis hun skal kravle på verandaen eller på bakken. Tør ikke helt å slippe henne løs på bakken heller, for hun skal jo putte alt i munnen....

Hun har en mikkline dress, men det er en vinterdress. Finns de i tynnere utgaver også? Bruker dere sko på beina selv om de ikke kan gå? Når de er ute altså.

Annonse

Hei! Jeg bruker votter sånn at han ikke får tak i fullt så mye - veldig greit. Foreløpig er det ikke så varmt her heller, så han trenger i grunn noen tynne votter hvis han er på bakken.

Ellers så er det tynn dress og sånne polsokker det går i hos oss (som du så i tråden under :-)). Jeg venter med sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...